WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Helyzetjelentés Ábrahámhegyről

2010.09.26. 11:56 WannabePG

  Az idő szokás szerint pocsék, de hát ez még sosem volt másként, mikor itt voltunk. Ne szakítsunk a hagyományokkal alapon! :) Remélem jövő nyáron ha kell jönni csinálni valamit, akkor talán már végre fürdeni is tudunk a Balcsiban... Eddig ez egyszer sikerül, egy szombati esti alkalommal, amikor is estée már olyan vihar lett, hogy ihajj-csuhaj! :P Hiába én vagyok a Katus... :D

  A cikket megírtam tegnap, a könyvvel sajna nem sokat haladtam, csak amit tudtam hellyel-közzel... Hiába a mobilnet nem hasít annyira és kissé idegtépő kivárni, míg az oldalakat képenként tölti be. De sebaj, előttem az egész nap holnap, meg azután és azután ^^.

  Az éjjel nagyon undi idő volt, szakadt az eső és a fejem is fájt nagyon... aztán hajnalban felébredtem, ki akartam menni pisilni, de nem volt meg a papucsom. Mivel ugye nem a megszokott hely, sötétben annyira nem tájékozódtam jól... Na akkor ettől G is felébredt... Én meg már idegbajt kaptam h csak a fél papucsom van meg és mindjárt bepisilek... Aztán G is segített keresni, végre megtaláltam kibotorkáltam, akkor ő is kiment, de aztán én alig bírtam visszaaludni, szal reggel fél 9kor úgy ébredtem, mint a mosott kaki.

  Ha minden igaz, 4 körül befejezik ma a dolgokat, aztán összecuccolunk és tűtünk haza, ugyanis hazafelé még van pár elindtéznivalónk, Újkérre is be kell ugrani, mert anyós muterja paprikát ad, hogy vigyük házoá. No meg a Sárvári puma boltban kinéztem magamnak még ezer évvel ezelőtt egy cipőt, ami már igen aktuális lesz őszi cipőről van szó, de lassan már tél lesz, mire összegyűjtöm az árát. De maaajd ma! Remélem odaérünk időben (7-ig van nyitva), különben nagy balhé lesz! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr362324043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása