WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mirelit Pillangó

2011.01.05. 20:34 WannabePG

Ha létezik baromi fázós ember, akkor az én vagyok. Ha van valami, amit nagyon-nagyon, de NAGYON utálok, az a fázás. Bezzeg most kijut belőle bőven...

     Nagyon sokat panaszkodom G-nek az itteni fűtés-konstrukció miatt. Ugyanis itt kazán van, fával fűtenek, de csak akkor van fűtés, ha be van gyújtva az a szar, és csak addig van meleg, míg ég a tűz abban a szarban. Ergo este még jól megpakolják fürdéshez, miegymás, aztán az éjszaka folyamán szépen kihül a ház. Most is 19 fok van itt fent az emeleten. Mióta az új kémény üzemel, azóta az emeletre alig jön föl a meleg. Előtte itt ment a kémény kb. pont az orrom előtti falban, de az sajna elromlott, kétszer kigyulladt, így egy másik kémény lett építve a garázs és pajta közti falban, most az üzemel. De hát szerintem ez borzasztó, hogy 2 óránként le kell járni megrakni a tüzet, hogy ezzel mennyi meló van, hetente-kéthetente favágás, fa cipelés, miegymás. 2 hét múlva meg jön egy teherautónyi fa, azt is leszedni elhordani, blabla... Borzalmasan sok meló és akkor még szar is. De tény olcsóbb, mint a gáz. Mert pl az otthoni 100 négyzetméteres lakásunk fűtési gázszámlájából itt két telet kifűtenek ezt is aláírom, de ugyanakkor iszonyat szar konstrukciónak találom és nem győzöm hangoztatni és szapulni.

     Hát az bizony 100%, hogy nálunk ilyen nem lesz. Ezt mondogatom G-nek is eleget, nem hiszi el, de én tényleg nem fogok olyan házba költözni, ahol ilyen hőmérséklet ingadozások mennek basszameg. Főleg mi van ha pici baba lesz? Reggelre fagyjon rommá?! Utálom, utálom, utááálom!!! Maximum egy önetetős kazán jöhet szóba, ha már mindenáron ragaszkodik ehhez a balfaszsághoz, amit egy héten egyszer megrak az ember és nem kell őrizni meg ránézni 16X egy nap. Én le se megyek a garázsba nem értek hozzá és a tűzzel sem vagyok hajlandó komoly közeli kapcsolatot ápolni, mert kazán ide vagy oda, én veszélyesnek tartom, hogy effektíve folyamatosan ég a tűz a ház alatt... Csak egyszer baszódjon el rajta valami, vagy nemtom menjen a nyomás a megengedett fölé aztán BUMM?! Vagy én nem tudom nem értek hozzá és pont le is szarom, csak a tudat na... Én városi gyerek vagyok betondzsungelben nőttem fel pesten és ott a fűtés szezon azzal indul, hogy anno fogta az ember begyújtotta a konvektort, aztán később meg fogta és megnyomta a gombot a cirkón radiátorok kokszra teker és bumm lett fűtés.

     Igényelném azt a rohadt 25-26 fokot, mert kb jégcsapok lógnak az orromon, a kezeim lefagynak, hiába van rajtam két zokni és ülök itt plédbe csavarva, akkor is lefagy a lábam... Persze én is átlagon felül fázós vagyok, na de akkor is... FÁÁÁÁZOM és én UUUTÁLOOOK FÁÁÁZNI!!! Bezzeg, mikor G-nek panaszkodom, akkor mondja, hogy nem jó ez így blablabla, de aztán változás nincs, mivel ő elhúz délelőtt dolgozni, ott jó meleg van a Veluxban :D délután meg jön aztán fűt nekem ezerrel persze, de addigra én már szét fagytam... Szerintem az sem megoldás, hogy kétpercenként felpattanjak a leg magicemre és megizzasszam magam, mert csak ideig óráig tart. Már próbáltam a forró zuhanyt is, az is csak egy darabig jó, aztán újra átfagyok. Most húzzam magamra a komplett ruhásszekrényemet, vagy üljek kesztyűben-kabátban?!?! EGY VICC komolyan mondom...

     Nahh nyavajgás off, de olyan jól esik kipuffogni magamat, mert utána megkönnyebbülök és már nem feszít itt belül. Aztán hazajön az ember megint a nyakába zúdítom :D Ilyen vagyok sosem gyűjtögetem a sirámaimat, hanem mindig adagolom rögtön, nehogy aztán lavinaként halmozódjon fel a dolog, mert akkor házat bontok, ahogy magamat ismerem. :D:D:D

     Ahhoz képest, hogy úgy álltam neki naplót írni, hogy szűkszavú leszek és gyorsan bepötyögöm a kajálásomat, sikerült megint fordíta bevenni a hashajtót. :P

R: 1 cs. JóReggelt! mézes-mogyorós ha minden igaz. 1 bögre natúr csalán-tea

T: 1 pöttyös guru, pisztácia (imádom, de méreg drága... :( )

E: 2 tojásból rántotta, kígyóuborkával. (nem volt már kedvem tésztát enni, azon kívül G belapátolta az egészet, ami mellékesen kb. két adag volt... Asszem gyereket várunk, mert kettő helyett eszik mostanság :D:D:D)

U: 1 sor mazsolás mogyorós csoki :$

V: abonett natúr vajkrémmel parizerrel és sajttal meg egy nagy bögre keserű kakajó édesítővel.

Sport: Ma hál istennek pihenő nap van, alig bírtam járni-kelni. Remélem holnapra tűrhető lesz a dolog, mert ahogy elnéztem nem pite a negyedik nap penzuma sem. :P Kemény vagyok megcsinálom! Ha bele döglök is?! :D:D:D:D:D

Gúúd nájt és szlíp well! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr282563493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása