WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

VégrePéntek?

2011.01.07. 11:16 WannabePG

Ez a hét megint fogta magát és iszonyat gyorsan eltelt! O.o Szinte tegnap jöttünk haza, azt most meg már megint hétvége. De azért örülök neki, mert ez azt jelenti, hogy vége a bezártságnak, lehet menni jobbra meg balra és persze a drágámmal lehetek!

     Ma szeretnék kiruccanni egy kicsit valamerre, persze ezt az uram még nem tudja! :D Gondoltam egy kis kocsmázásra is, mint olyan. Dartsoznék már egy jót, hadd kenje el a számat megint Mókuska! :D De hát mit várok ő csinálta versenyszerűen is, nekem meg a véletlen a kedvenc pártfogóm. Na de olyankor háromszor dobok tipla 20-at egymás után! :D Kicsibe nem toljuk! :D Szerintem az emberem is partner lesz a dologban, mert ha nem! :D:D:D:D Szétcsapok közte :P Majd iszom ligt-colát, vagy ásványvizet citromkarikával azt szeressem! ;)

     Na mit meséljek még? Még mindig rohadt hideg van, anyós nem gyújtott még be, mos, meg főz, úgyhogy most 20 fokban ücsörgök itt nagykabátban és lefagy a kezem. Azt vajon mondtam már, hogy utálok fázni?! Jaa, ja igen, lehetséges, hogy említettem már! :D NYARAT AKAROK MOST AZONNAL! Édes Istenem adj nekem türelmet, de RÖGTÖN!!! című epizód :P

     Tegnap a BK alatt megcsináltam az alakreform magazin 4. napjára kitűzött gyakorlatait és kijelenthetem, hogy már ott meghaltam félig, aztán utána még a 20 perces combot is lenyomtuk, G is beszállt kicsit velem, de csak a 17. percig bírtuk. Én ott már szédültem és csillagokat láttam a pulzusom meg kb. 3500 lehetett, plusz-mínusz 1-2 :D:D:D Ráraktam G kezét a szívemre lesse meg, ilyet szól "Na nem elpatkolni itt nekem" Háát, nem terveztem még az elkövetkezendő 80 évben, szóval inkább elmentünk zuhanyozni, aztán annyira futotta, hogy ágyba estünk, majd belőttük a pózt és szunya-móka. Elmaradt a rituálénk is, mostanság be szoktuk egymást kenegetni testápolóval, az olyan jó muri, meg jól is esik egy kis masszázs egy fárasztó nap után. Na hát tegnap ezt ki bírtuk hagyni, akkor gondolhatja mindenki mennyire készen voltunk! Mint a matek lecke :P

 

 

R: 5 dkg tk. kenyér, csirkemellsoni, meg egy szelet sajt. <<< ezt melegszenyónak csináltam meg. (~26) egy kevés ketchup (4) Egyezünk ki egy 30-ban jaú? :D

T: 6 dkg mandarin, egy órijjás rudiii (19)

Sport: Na hát a terv az a 2009-es Réka dvd csípő-popsi része volt + a magazin gyakorlatai. De aztán belenéztem az újságba, hát látom ám, hogy 2010 csípő, popsi van ott. Aztán nézem a dvdmet, de hát ezen ilyen nincs is?! Van comb, meg felsőtest, meg egy 40 perces extra popsi rész. Jó mondom akkor abból megcsinálok 20 percet + a magazin. De aztán végig csináltam, mert 20 percnél pont féloldalas maradtam volna a bal lábamra, így viszont jártányi erőm sem maradt, nemhogy még megcsinálni az újsi gyakorlatait. De összességében véve, volt 40 perc torna, ráadásul a héten a negyedik! Szerintem nagy király vagyok még így is!!! No és persze a végtelenségig szeréééény! ;)

E: Sovány malac combiből pörkölt, sima vízben főtt krump lee-val a domináns azonban az isteni fino savanyú káposzta volt. Vecsési!!! Nyammm! Imádom, magában is ha arról van szó. Szóval 44 g CH-al zártam az ebédet és mivel 50 a megengedett, így én meg engedélyezek magamnak egy kocka csokikát. Ez lesz a desszert!

U: 2,5 dkg tk. kenyér, cs.mell sonka, füstölt parenyica, paradicsom, paprika (13)

V: Cézár saláta, csirke-falatkák majonézzel. light cola (29) Igen a mekiben vacsiztunk, de nagyon ügyi voltam és csak salit ettem meg egy hatos nuggetset, és mivel ugye ott van tápanyag táblázat, így mindent tudtam pontosan nézni, öntetet is majonézt is. Haladás, hogy nem faltam be 2 McChickent meg miegymás! ;)

Mai ch adag összesen: 141 g

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr532567017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása