WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2011.01.13. Csütörtök

2011.01.14. 13:27 WannabePG

Végre, végre elmúlt a nagylányságom! Ennek örömére tegnap még volt egy kis plusz mozgás is (+18), szóval szó sem érheti a ház elejét, hogy én lazsálnék. :D:D:D:D

Ahogy elment Vér-néni, a lelkesedés és az életenergia pedig úgy érkezett vissza. Csodálkoztam is magamon, hogy annyit aludtam, mint az állat, mégis egész nap tiszta mosott kaki effekt voltam. A torna sem okozott akkora örömet, mint máskor. Inkább szenvedést. Az meg nem jó, akkor a fene megette az egészet nem igaz? ;)

Ma lazulós délutánt tervezünk a drágámmal, ha hazaért (ami mindjárt bekövetkezik), megetetem, aztán elmosogatok, majd egy kis bújcsi délutánra, mert most ehhez van kedv. Aztán pedig jöhet a kemény torna, míg ő kockul egy sort, aztán abban maradtunk, hogy kicsit dolgozgatunk közösen a vállalkozásán. Én vagyok a kreatívos :D Meg aki nagyjából ért a Photo Shophoz leginkább :P Ma néztem az újsit megjelent benne a szép kis hirdetése is, remélem sokan rákapnak. Ahogy közeledik a jó idő, úgy fognak sűrűsödni a tennivalók is, elvégre nagyjábül ez idénymunka, mert ki az aki télen cseréltet ablakot, ha nem muszáj? Meg amúgy is és különben is. Az öszes tető-munkálat, ácsolás, meg anyám kínja amikkel foglalkozik ez a drágaszág, mind-mind igénylik valamilyen szinten a jó időt. Elvégre mínusz 20-ban nem szívesen lóg senki a tetőőőőn.

R: tk. toast kenyér, cs.mell sonkával, póréhagymával meg egy kis majonézzel (27)

T: 1 manadarin és egy narancs (Sparban vödrös nari akcijjó van gyerekek, isteni finom édes!) (18)

E: 5 dkg rizs, sonka, póréhagyma (elfogyott:D), rá sajt, oregánó, be a mikróba, kis tejföllel, nyamm. (45)

U: update csokis puding, fél szelet vajas kenyér (20)

V: Zabpehely 2dl tejcsivel édesítővel (40) aztán megettem egy narancsot (10), mert azt hittem hű de fasza vagyok ma :$ Igazából bevallom a tej ch-ját szőke mód nem számoltam bele. Khm de azért valahogy így is kereken 160-ra hoztam ki a napi összest ^^ Jeeeee!

Sport: Réka 2009-es dvd comb része, plusz a magazin 11. napra szóló gyakorlatai. Macskuszom kérdésed immáron megválaszolódott! ;) a gratut pedig köszönöm!!! :-*

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr312583263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása