WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Régen nem írtam :$

2011.01.20. 12:13 WannabePG

Pfhúú, hát baromi mozgalmasan telt az elmúlt néhány nap, hál istennek volt program dögivel. Nem is tudom, hol kezdjem... Talán jobb lesz, a legelején! ;)

     Utoljára pénteken adtam hírt magamról, és bevallom fingom nincsen, hogy mi a szent szart csináltunk péntek este, de ha jól sejtem itthon voltunk és a tv-t bámultuk, vagy ilyesmi :P Hiába no, öregszem, kihagy az agyam! :D

     Szombaton névnap-köszönteni mentünk G nagybátyáékhoz, ott ettem egy mini zserbót és a gyümitortát is megkóstoltam de csak G szeletéből egy falatot. Hálistennek diabetikusak voltak a cuccok, ugyanis G nagybátyja cukros. Utána találkoztunk G havercsajával, mivel múlthéten elmaradt a "randink" ^^ Kicsit kész volt már, mire odaért hozzánk, ugyanis épp a születésnapját ünnepelte. Meghúztuk a fülét és ittam egy energiaitalt az egészségére! :D Ennek következtében jól felpörögtem, hajnalig kocsikáztunk aztán levezettem a sok feles energiámat G-n éjjel :D:D:D:D

     Vasárnap-vasárnap hmmhmm mi a szart csináltunk vasárnap? Jaaa igen, délig aludtunk :$ Aztán ebéd és irány Sottyon sziti. Pulcsit próbáltam vásárolni a születésnapomra, de nem jártam túl nagy sikerrel, mert vahh... Szóval értitek :P Hamar elszalad a hétvége és jött a:

     Hétfő. Ez leginkább ügyintézésről szólt, voltunk a könyvelő-néninknél adtunk neki sok szép számlát :P Aztán ipari-kamara és autószerelő. Sikeresen megszabadultunk egy kisebb vagyontól alias olaj, szűrő és gyertyacsere. Mindig mondom akinek sok a felesleges lóvéja, vegyen csak autót bátran! :D

     Kedd: délelőtt szépítkezés, aztán főzés volt. Édes-savanyú cs.mellet csináltam ez volt az ünnepi ebédünk. Nyami-nyami! Egy kis pihi és ülepítés után teljes harci díszbe vágtuk magunkat és elindultunk Osztákiába. Ott megvettük a születésnapi ajándékomat, ami megkoronázta az ajándékhalmazt amit G-től kaptam. Szóval: egy szépséges fülbevaló, pulcsi (igen hétfőn sikerült lőni egy szép lilát a T*kkoban ;)), és dooobpergés, tattararararaaaaa: egy UV lámpa. Bizony, merthogy én nagyon szeretek ám itthon kreatívkodni és basszus mióta itt lakom nincs cépike körmöm, csak a sajátom ami cseszik megnőni ha nincs rajta legalább 364 réteg zselé vagy valami megerősítés. Na szóval bizony-bizony mostmár mehet házilag a körömgyártás, annyi évig volt, hogy már tudom mi után mi kell mit hogy kell, csak kis gyakorlás kérdése és belejövök, mint medvebocs a brummogásba. Ezután moziba mentünk és megnéztük az Utódomra ütök c filmet. Hááááááááát... Én annyira nem estem hasra tőle, nagyon kiszámíthatónak találtam a cselekményszálat és hát bevallom nagyon ritkán van ilyen velem moziban, de a közepénél szabályosan unatkoztam. Naaa de azért a társaság kiváló volt és popcornt is ettem! Hát 22 vagyok ünnepelni kell, ha már tortám nem volt! (Talán majd otthon hétvégén lesz gyertyafújás, mivel 23-án nővérem is fiatalodik egy évet).

Szerda, ami tegnap volt, nos még egy-két cuccost beszereztem, ami hiányzott a köröm-repertoárból, aztán még kimentünk egyet tankolni is osztrákiába. :P Tank tele, holnap irány a surány! Vagyis Pest! :D 7-re megyek fodrászhoz szóval addigra szuperség lesz, köröm, haj, minden egyben. Ha ma még esetleg a szemöldökömet is kiszedném már teljes vizuális orgazmus is lehetnék! :D:D:D:D

Csütörtök, az meg ma van ha értesülésem nem csalnak, úgyhogy erről bővebben csak később tudnék nyilatkozni. Egyelőre annyi, hogy ma is, mint tegnap G-vel keltem bár tegnap 4-kor ma "csak" 4:45-kor az órára. Ennek következtében 5-kor már a reggelimet majszoltam, amin magam is nagyon meglepődtem. Mivel én híresen nagy délelőtti nemevő vagyok, de G olyan kívánatosan falatozta a hajnaliját, hogy én is megéheztem! Azóta körmözgettem meg kockultam, ilyenek. Bevallom bal kézzel reszelni, meg csinálni a jobb kezemet szép kis mutatvány, de azért szerintem elsőre nem is lett rossz! Majd ha elkészül a díszítés is, teszek fel képet!

R: fél vajas zsemle, sonkával, kakajjjóó (29)
T:
E:
U:
V:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr822599917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása