WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétfő

2011.02.28. 19:33 WannabePG

Ma nagyon jó kedvűen ébredtem és meg is maradt ez a pozitív hangulat, minden elkeserítő mellékes életkörülmény ellenére. Beléptem a dafke korszakba, megmutatom én a világnak, hogy úccse hagyom magam legyűrni, holmi depinek!

Nehezítő körülmények oldalon az újabb +10 deka, hasfájás, bedagadt vizes ujjak és hormonális agyf*sz szerepel.De ezek engem most mind-mind hidegen hagynak, mert madárcsiripelést hallok, mert süt a nap és mert az élet mégiscsak szép, kivéve, mikor nem.

R e g g e l i: 2 szelet Molke kenyér. Aki ismeri, az tudja, (aki nem majd most megtudja), hogy ez egy olyan teljes kiörlésű kenyérke, ami fini és kb akkora lehet, mint egy bagette, no nem hosszra, hanem átmérőre. Ebből két szelet= 42 gramm volt most jelen esetemben. Na most, hogy ilyen részletekbe menően beszámoltam a kenyérről, elmondom azt is, hogy mi került rá. Vékonyan vaj, az egyikre két szelet pikante-zöldséges párizsi, másikra toast-sonka. Ezen kívül kígyóubi, jégsaláta és kb 4 karika póréhagyma. Iszonyat, hogy mindenhez képes vagyok hagymát enni. Annyira imádom azt is! Nos mindezt egy fini tejeskávéval öblítettem le és máris elérkeztünk a:

T í z ó r a ihoz: Ez egészen pontosan 4 db(20gramm) diabetikus keksz képében jutott a bendőmbe.

Az ebéd tegnapról pörkölt lesz, ha még maradt, ha nem, akkor csinálok halat. Ami viszont tuti, hogy készül, zabkorpás-túrógombóc. Mert az uram (is) rákattant, én meg jóarc vagyok és kieégítem a kulináris vágyait (is)

E b é d: Pörkölt, főtt krumplival, céklával. Desszert gyanánt egy sor Milka.

U z s i: Zabkorpás túrógombóc, most 9 jött ki belőle, kisebbeket csináltam, 3 db-ot bírtam belőle megenni.

V a c s i:1 császár zsömi, füstölt sonka, római sali, póréhagyma.

A nap számokban: 1965 kcal és 242 g szénhidrát. Na hát mégiscsak össze lehet hozni. Kíváncsi leszek holnapra mennyit hízom tőle

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr222699185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása