WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kedd

2011.03.03. 08:38 WannabePG

Képzeljétek, egyáltalán nem híztam a tegnap "nagy zaba" után. Vagyis, hogy próbáltam tényleg oda belőni a kcal és ch értéket, ahol az alapanyagcserém kezdődik a képlet szerint és mára az eredmény 30 deka mínusz. Na hogy ez most véletlen, vagy mi, meg hogy azt még nem tudom hitelesen megállapítani, mivel Vér néni bekavar rendesen nekem a levesbe. Így is uccsó hivatalos mérlegeléshez képest 3 KILÓ plusszban vagyok, ami azért tök rémisztő, mindez egy bulis sokat energiaitalozós hétvége és egy mensi miatt?! Báááááá

R e g g e l i: Melegszendvics, 1 mackó sajtból, 2 szelet párizsiból, 2 szelet sajtból, és póréhagymából, meg sok-sok salátából. Átmegyek nyusziba, de annyira szeretem, az ízét, azt, hogy lédús, és ahogy ropog a fogam alatt. Ha nem imádnám ennyire a fehér húsokat még vegának is tök jól elmennék a zöldségimádatommal. Leginkább nyersen, vagy párolva, bááár sülve is csípem őket. Ehh olyan sok egészséges kajáért oda vagyok, hogy szinte hihetetlen mégis hogy a csöcsbe lettem én ekkora, mint egy ház?! Jaaa, igen már emlékszem, a homronok meg az, hogy a gyorskajáldát hulladékot is legalább ennyire szerettem. Ejnye-bejnye! :P

T í z ó r a i: 2 db diabetikus nápolyi

E b é d: Toros káposzta gondosan csak a sovány husi, és a kápi meg némi lé. Anyós még mindig lightosan főz hálelúja. Meg is látszik rajta, kapukulccsal együtt van kb. 50kg De hogy én még 8 hónapos itt lakásom óta kb csak 2szer vagy 3szor láttam vacsizni, az is tuti. Bezzeg a csokika, sütike meg a gumicuki az megy neki is. Van igazság a földön?! Aztán 3 falat rakott zsemle (házi baracklekváros-diós tejbe áztatott zsömi) Csak megkóstoltam, mert G úgy szokta eltüntetni majdnem egyedül az egész jénaival, hogy egy-egy falat marad a család többi tagjának, de abban én nem szoktam benne lenni. Ha elsőre nem moccanok rá, hogy kapjak kóstolót, akkor másodikra már híre hamva sincs. Jaa és fél tányér zöldséglevest is ettem, de aztán lepasszoltam G-nek, mert nem ízlett. Sok volt benne a karfiol, amit pl nem is szeretek tudtommal

U z s i: 1db diabetikus keksz és 2 Negro...

V a c s i: 1 kifli, parizer, saláta-hegyek, 1 szelet trappista és egy isteni finom kakajjóóó.

Szumma: 1989 kcal és 212 gramm szénhidrát.

Nos remélem holnapra is lemegy 30 deka, mint tegnapról mára. A vacsit 6 előtt letudtuk, így már csak vízivászat lesz az est további részében. Ma is összekapartam a kcal-t elég jól, de ehhez az is társul, hogy a ch is az egekben. Mert a diabetikus édességek is azért tolják rendesen, csak ugye nem cukor, hanem édesítő van bennük. De pl az esti kakaóm az Nesquik volt, szóval CUKROS hááhááá és nagyon is jól esett! Legyen szép estétek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr1002706318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása