WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Túl az első napon

2011.03.07. 19:11 WannabePG

Nos a helyzet az, hogy egész jól bírtam!

A csúcspont olyan dél és egy óra körül volt, akkor elkezdtem remegni, mint az állat, de aztán legyűrtem a két főtt tojást (amitől meg picit hányingerem lett), aztán kb. 10perc múlva semmi bajom nem volt. Egész nap fáradt voltam viszont, de hát nem is csoda a röppke 432 kcalt, 6 g szénhidrátot, 13 g zsírt és 73 g fehérjét figyelembe véve. Azaz ehhez hozzá jön még a kevéske olíva is, mert azt nem számoltam bele! No, de akkor sem valami sok(k)! Szóval kicsit kótyagos voltam, de a közérzetemmel nem volt gond egész nap és éhes sem voltam. Bezzeg a gyomrom az korgott akkorákat, hogy a gondolataimat sem hallottam néha tőle. Hihi!

A vacsi koronázta meg a napot, jó volt főtt kaját enni, és főleg húst. Én imádom a csirkét, tudnám enni minden nap, szóval attól nem félek, hogy megutálnám, mert nagy húsevő vagyok. Most emésztgetem a vacsit és még egy tornát is tervezek Leslie 2 Mile-jára gondoltam,majd meglátom.

Összességében véve tehát az első nap tartható volt és érzem minden porcikámban, hogy megéri a szépségért "megszenvedni". De tényleg!!!

1. nap tehát:

Súly ~ 117.5 kg

Kedv ~ reggel nagyon pörgős, később kicsit kába.

Folyadék ~ 3.3 liter víz

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr772719414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Délibáb 2011.03.08. 12:31:42

Szia!
Tudom, nem kérdezett senki, meg semmi közöm hozzá, de segíteni szeretnék (nem okoskodni vagy cseszegetni téged).

432 kcal-t enni egy nap, az nem egyszerűen hülyeség, az veszélyes. Persze, garantáltan fogyni fogsz 1-2-5 kg-ot, de ez csak az, hogy kiürül a gyomrod, beleid, a májadból a glikogén. Szerencsére egy hétnél tovább nem lehet bírni, akkor újra elkezdesz majd normálisan enni, és ez a látszólag leadott súly visszajön. Szerencsére, mert ha mégis tovább csinálnád, akkor is kb. 60%-ban izmot és csak 40%-ban zsírt adnál le (gondolom, nem izomból szeretnél fogyni). Ráadásul a szervezeted „éhező üzemmódra” áll át, és utána a levegőtől is hízni fogsz.

Még az 1200 kcal-ás diéta is elég kemény, azzal is jól lehet fogyni. Ha odafigyelsz arra, hogy se nagyon zsíros, se nagyon szénhidrát dús ételeket nem szel, biztosan le fogsz fogyni! Főleg, ha mozogsz is mellette. Napi fél óra gyaloglás (nem séta!) már elég lehet, de rendszeresen csinálni kell.

Sok sikert neked, kívánom, hogy érd el a célod, de okosan, egészségesen!
süti beállítások módosítása