WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szerda

2011.03.16. 09:33 WannabePG

Megjöttüüüüünk! Újra Nagycenk-ország lakosságát gyarapítom wehehhe!

Igyekeztem annyi energiát magamba szívni, hogy kitartson húsvétig, ugyanis legközelebb akkor megyünk haza megint.

Mai itthoni hivatalos mérlegelés szerint 113.2 kg vagyok, 4.3 kg mínusz eddig. Szeretném, ha a kúra végére masszívan meglenne az 5 ledobott kila. Mikor elindultunk haza pénteken, 113.8 voltam, szóval 4 nap alatt egy komoly fél kg-t bírtam leadni. De nem baj, mert nem bűnöztem otthon sem és nekem ez volt az igazi erőpróba. Fene sem gondolta volna, hogy így belejövök a "nem kérek köszönöm" monológba.

Az volt a technikám, hogy ha volt valami fini kaja, amit szívesen megettem volna, akkor azt megszagcsiztam. Jó mélyet szippantottam az illatából és a látványt is elraktároztam. Ez így együtt pont ki is elégítette a "csak a szemem kívánja igazán" szekciót. Szóval számomra sikeresnek titulálva!

Ma fini sonkás-tojásos sali lesz az ebéd, szóval szenvedni ma sem kell úgy érzem.

Legyen szépséges napotok, napsütést mindenhova (ha már nálunk épp esni készül)!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr502743536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása