WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

PéntekSzombatVasárnap

2011.03.28. 06:47 WannabePG

A hétvége nagyon-nagyon gyorsan elrepült huss, szinte észre sem vettem és már megint hétfő van és hajnal és 4:45-kor csörgött az óra és blöeee!!!

 

Próbálom felidézni, hogy melyik nap mivel foglalatoskodtam, hát nem ígérem 100%-ra a sikert. Kicsit szét vagyok csúszva

 

 

Péntek

Ez egy nagyon klasszul sikerült nap volt, de kaja ügyileg estére sikerült egy hangyányit besokallni, egy fagyikának köszönhetően. Délelőtt wellnesseltem itthon, hajmosás, hajpakolás, szemöldökszedés, arc rendbehozása úgy-ahogy, meg manikűrözés volt a menü. Mire az uram hazaért már csitti-vitti voltam. Ebédeltünk egyet, aztán kis pihi, majd nyakunkba vettük Sopron szitit. Szuper volt az idő még este is kellemes volt, ezért sétáltunk egy nagyot "Sopron-szívében". Mentünk egy nagy Várker.-kört. Ez úgy kb. 1,5 km-nyi sétafikát jelent. Azért a végére már picit fáztam, de klassz volt andalogni egy kicsit. A napot 2115 kcal-al és 220 gramm széndidráttal zártam... Nem jó, de legalább szar!

Íme:

 

Szombat

Na ez volt az a nap, amivel kezdődött, az egész nap csak egyszer eszem című fejezet: REGGELTŐL-ESTIG. Na jó nem igaz, mert nem vacsoráztam, de tekintve, hogy mennyi szart össze ettünk a nap folyamán hát ez volt a legkevesebb, amivel tartoztam a pocimnak... A napot, 2108 kcal-al zártam és 144 gramm szénhidráttal. Ez még jó is lehetne, kivéve, ha nem édességből és kolbászból állt volna össze ez az érték... (zárójelben és halkan jegyezném meg, hogy csütörtökön kellett volna megjönnie Vér-néninek, de a zabáláson és derék fájáson kívül még más jelét nem mutatta az érkezésnek, pedig már hétfő... Hát hová lett az én órát lehetne hozzá igazítani ciklusom?! Pedig mikor abbahagytam a fog.gátlót, utána rendesen érkezett a napom, most nem tudom miért k3cs3g3l...?!?!?!?)

 

 

Vasárnap

Az egész nap evés művészetének tökélyre fejlesztése egy vásárnak és egy baráti összeröfinek köszönhetően... Szóval óra átállítás megtörtént, 9kor ébredtem ennek fényében, de azért egész nap kicsit éreztem, hogy 8 volt az a 9 és fél 1-kor meg még fent voltunk... Szóval készülődés, reggeli, aztán irány Sopron. Ahhhw, ízkavalkád komolyan. Aaaa Soproni Ízutazás "kiállítás" és vásári forgatag volt az a hely, ahol sikerült végigenni/inni mindent de tényleg. Kóstoltunk csokiszökőkútba mártott gyümölcsöket (eper, banán, ananász, szőlő), aztááán forró-csokikülönlegességeket, paprikás és sima sós-perecet, burgonyaszirmot, 2011-es év fagyi trendjét jesszusom szóval végig ettünk mindent... Ennek fényében az ebéd érdeklődés hiányában elmaradt. Csináltunk egy csomó képet, majd a mai nap folyamán felrámolom őket és lehet nyál-csorgatni, virtuálisan legalább nem hizlal!!!

Délutánra baráti összeröffenésre voltunk hivatalosak, szóval az uzsi melegszendvics képében ott ért minket. Nagyon imádom a pizzás melegszenyó krémet, én nem is tudom hány szeletet vágtam be de komolyan. 5-6-ot biztos

Ez után még jött a nap többi részében elcsipegetett chipsek és diós süti meg mindenféle buta rágcsák elfogyasztása és egy rakás cukros üdítő.

Eredmény: estére egy laza kis gyomorfájás, küszködés a görcsölgető felpuffadt pocakkal. Konklúzió levonása: képtelen vagyok parancsolni magamnak, már ha a fülemen jön ki akkor is eszem, mert ott van előttem. A telhetetlenség is benne van a hét főbűnben a habzsolás mellett? Nahh mindegy úgyis a pokolra jutok ez nem is volt kérdéses eddig sem. Ott jobb a klíma, több az ismi, és amúgy is, meg különben is!

Ami a kalóriát és a szénhidrátot meg egyéb ilyesmit illet, hát nem tudnám még csak megsaccolni sem de én az ilyen 5000 környéki eredménytől sem lennék meglepve igazán...

Szóval a hétvégén adtam a formámnak, ennek fényében ma lájtos kaján és vízen fogok élni, egyrészt mert még mindig vacakol a gyomrom (nem is csoda!?!?!?!), másrészt meg mert nem is kívánnék semmi komolyabb nehéz kaját. Kérdés már csak az, van-e itthon valami értelmes zöli, amiből mondjuk összehányok magamnak egy salit, vagy ilyesmi?! Azt tudom, hogy vettem tacskós lila hagymát 99.- forintért. Remélem fincsa! Meg ha emlékeim nem csalnak még egy szál répám is akad, ha anyós bele nem főzte valamibe. Gondolkodom egy túrós, hagymás répás szmötyin, mellé meg van tegnapról pulykamell. Na de ezt majd még megálmodom, egyelőre kaját ne is lássak életérzésem van...

Hát ez volt az én diétásnak egyáltalán nem nevezhető hétvégém, okuljatok, tanuljatok belőle és várom a köveket!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr882777555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása