WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mi is van ma Péntek?! :D

2011.04.08. 09:29 WannabePG

Kezdenek kicsit egybe folyni a napok! Azt sem tudom már merre vagyok arccal

Elméletileg 5-en kezdenénk a dolgot, meg majd akik úgyis menet közben kapnak észbe, de az 5-ből 1 valaki szólt, hogy nem jó neki az időpont, 3-an meg tosztak eljönni. Na mindegy én azért alá írtam a papírokat, kifizettem az első havi részletet is, az fájt mondjuk, de az hogy fog fájni mire a végére érünk. A pénztárcának és a spórolt pénznek leginkább. Még nem is tudom, hogy a vizsga díját, honnan kaparom elő, mert hogy a tanfolyamból kaptunk 15% kedvezményt G miatt, mert már két okj-t csinált náluk, no de a vizsgadíj az fixen harmincnyolcezer körül van X 2 mivel ugye egy eladói, egy kereskedő bolt vezető. No, egy szó, mint száz remélem nyerünk a lottón holnap! Vagy nekem az is jó, ha felvesznek a megpályázott könyvesbolti állásra. Az fedezné a tanfolyást is, aminek örülne a kicsi szívem.

Na mit meséljek még? Jaa hogy ez fogyis napló is? Akkor mesélek az evészetemről. Nos hát tegnap kíséreltem egy kis méregtelenítést, ami nagyon is jól ment. Azért délután sétáltunk egy nagyot az urammal a Lövérekben, ahol elnyalintottam egy gombóc szőlő fagyit, de a tölcsért az uramra hagyományoztam. A fagyit meg a pólómra csöpögtettem, mert nem is én lennék, ha ez nem így történt volna

Ma elég szeles itt az idő, de semmi nem tántoríthat el egy kiadós tekeréstől, tojok rá, ha piros hó is kezd el esni menni akarok és kész!!!

Táblázat most nincs, mert bevallom hősiesen elfelejtettem méricskélni de mondom miket ettem. Banááánt, almát, mogyorót, napraforgó magot, szőlős-fagyit, ittam 1,5 liter zöld teát, kb 1 liter 100%-os narilét (osztrák cukrot nem tartalmaz, benne van a nari rostja is, nem bóvlee), meg kb. 1,5 liter vizet is. Szóval a folyadékkal nem volt gond végre-végre!

A méregtelenítést sikeresnek ítélem, pláne mert ma reggel aztán produktum is volt rendesen, általában az olajos magvak jó hatással vannak a bioritmusomra

Számokat tekintve gyors sacc/kb. becslések alapján olyan 2000 kcal körül zártam (az olajos magvak ugye megdobják a kcalt rendesen) a szénhidrát pedig olyan 170 körül lehetett ha a fagyit erősen túlbecsülöm! Összességében véve elégedett vagyok most mert szerintem ügyi vagyok. Ha végre sikerül a mozgás iránti imádatomat is előbányásznom akkor én leszek már tényleg maga a megtestesült tökély! Jaa nem az Mary Poppins! De csak viccelek ám, mielőtt totál nagyképű boszorkának gondoltok!

Azért annyi jó hír van, hogy elmúlt a folyamatos zsibbadás a jobb lábamban KOPP KOPP KOPP a derekam is viszonylag jól van, valahogy a mensi végeztével ez is mindig alább hagy. Vettem kemény 180 pénzért fáslit, meg van térdbandázsom is szóval a kettő együtt már perfect mindenféle sportoláshoz, ergo semmi sem állíthat meg!

Szépségesen szép napot kívánok mindenkinek!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr932808942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása