WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

De ilyen korán?!

2011.04.21. 11:57 WannabePG

A naptár szerint pontosan egy hetem van még hátra Vér-néni látogatásáig, az evészetemet elnézve azonban olyan, mintha bármelyik percben kopogtathatna az ajtón.

Egy szó jut eszembe az elmúlt napjaimról: SZÁNALMAS!!! Na jó meg az is még, hogy mértéktelen... Valami hihetetlen, hogy mekkora mennyiségű étkeket bírok elfogyasztani, ha csak egy kicsit is, hagyom szárnyalni bélpokol énemet. Mondom akkor a tegnapomat jó? Reggelire megettem (10 órakor) 2 szelet toat kenyeret diabetikus eperlekvárral, aztán még egy szelet bajor kenyeret is betoltam, télszalámival, csak hogy sóssal záruljon a móka. Ehhez kakaót ittam, amibe kicsit meglöttyent az édesítő, szóval még egy pici kenyércsücsköt leküldtem egy szelet téliszalámival, csak az íz miatt tudjátok... Erre ráittam egy pohár gyömbért. "Tízóraira" kb. délben elrágcsáltam egy szép nagy granny almát, majd fél 3-ig alig bírtam magammal megettem volna az öreg ördögöt is. Olvasással próbáltam elterelni a figyelmemet, de közben 2-3 db diabetikus keksz is lecsúszott... Aztán megérkezett G és alig vártam már, hogy ebédeljünk. Hekk volt a kaja, falat rizzsel ettem, de inkább tzatzikivel, meg tartáros kukorica salival, mert ennek a rizsnek valami furi íze van számomra. Műanyag íz... Én inkább jázmin rizs párti vagyok, de anyós szerint annak egér-szaga és íze van. Nem tudom mikor evett utoljára egeret no sebaj! Most mondjam azt, hogy miután végeztünk az ebéddel majdnem megkérdeztem, hogy oké, de akkor mit eszünk??? Mennyiség ügyileg 2db 10centis hosszúságú hekk-filé szeletet ettem meg, a rizs kb 3-4 evőkanálnyi volt hozzá a tzatziki meg kb. fél uborkányi meg a hozzá tartozó nat.joghurt és fokhagyma áradat. Na mindegy ledöntöttem még egy pohár gyömbért, aztán elindultunk Ausztriába. Tankoltunk egyet, aztán elmentünk az ottani tüzépre, valami kátránylemez után érdeklődni, G-nek kell az egyik melóhoz majd. Utána pedig megvettük egymásnak a nyuszikákat. Az én nyuszikám egy szépséges szandit tojt nekem, meg Milk@ csokihabbal töltött tojáskát. G pedig egy nagy marcipán tojást kapott az én nyuszimtól, amit majd még kiegészítek valami szép s.k. tojattal is, amit akkor kap, ha cserébe jól meglocsol. Na ezután elmentünk Sopronba a patikába szemöldökcsipeszt venni nekem, ugyanis a másikat a drágaságom jól elb@szarintotta, mert szerelt vele, aztán azóta nem lehet vele se szálkát kiszedni, se vékony szemöldökszálakat. Azt gondolom mondanom sem kell, hogy megint halál éhes voltam... Így esett az eset, hogy elmentünk pizzázni. Múltkor ketten ettünk egy nagyot, most fejenként egy-egy kicsit kértünk. Én gyros husosat ettem, G pedig szalámisat. Aztán mindezt még lefojtottam egy Cornetto-s McFlurryvel, sőt még karamella öntetet is kértem rá, mert ilyen szörnyű vagyok!!! Ja igen meg a határ felé beugrottunk a Zielpunktba is ahol meg vetettem magamnak egy zacskó gumicukrot is, amiből kb. 4-5 szemet be is nyomtam így út közben. Asszem ez minden! Aztán itthon még lement egy sor epres csoki, meg pár szem gumicuki (még mindig van a zacsiban sajnos...), aztán erre citromos jeges teát ittam... Ja igen és a csokihabos tojásból is egyet lemeóztam nem romlott-e! Hát most láthatja ország-világ, hogy én amikor elengedem magam, akkor tényleg rengeteg mindent össze bírok enni!!! Rémisztően sokat!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr112844681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása