WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Alakreform 3. nap

2011.05.04. 22:58 WannabePG

Ma eljött a harmadik nap, ami azt jelenti, hogy PIHI!!! Mellesleg, ha valami csoda folytán ma emberi időben érnénk haza a délutáni ügyintézésből, én nem vetnék meg egy kis cangát!!! ;)
 
9:56 ~ Reggeli pipa! Kivételesen egész „korán” sikerült megejtenem a reggelizést, történetesen 9 körül. Vajkrémes, tavaszi-párizsis szendvicskét ettem, isteni finom koktélparadicsommal! Nyámi!!!! Mivel kakaót is merészeltem inni hozzá, így szokás szerint a tej jól megdobta a dolgokat, így az eredmény: 464 kcal.
 
Ma délután Sopronba megyünk, elintézni pár ügyes-bajos dolgot. Ki kéne találnom, hogy holnap milyen sütit süssek, olyat, amit G el tud vinni magával a dolgozóba. Azt már tudom, hogy pénteken csoki tortát csinálok neki, bár lehet, hogy jobb lenne azt is csütörtökön letudni, mert pénteken anyós itthon lesz. Na, nem mintha ez akadályozna a konyhában tevékenykedésben, csak mivel ők nem ünnepelnek egymást közt holmi baromságokat, mint szülinap, már előre nincs kedvem megmagyarázni, hogy minek is sütök én tótát. De legalább G szülinapját így megünneplik most már második éve, mert tavaly is csináltam tortát és végülis akkor leült a banda egy asztalhoz és evett mindenki a tortából. De ha én nem lennék, ez sem jönne létre… Egyszer még bepróbálkoztam após szülinapján is egy tortával, ott após saját anyja kijött és megkérdezte mire fel sütök. Mondom hát a fiának a szülinapja lesz, mire G kérdi tőle, nem tudtad mama? Mire az öreglány beközölte, dehogyisnem hát hisz’ ott voltam én is! Paff! :D Na mindegy fene ennyit a család nagy ünneplősségéről.
 
12:56 ~ Megálmodtam végre, hogy mit süssek G-nek elvinni a melóhelyre. Csak még nem tudom édes, vagy sós legyen-e? Kiflicskékre gondoltam és most megy az agyamban a verseny a kolbászos/pizzá kiflicskék és a lekváros/diós kiflicskák közt. Aztán lehet, hogy egy adag ilyen egy adag olyan és még maradjon itthonra is? Na ezt még megálmodom!
Tízóraira ettem délben egy csomag (17g) epres kekszet. 90 kcal.
 
14:12 ~ Ebéd paradicsomos káposzta volt, ettem hozzá egy szelet rozsos kenyeret is. 509 kcal.
 
Most pedig irány Sopron-city!
 
22:39 ~ Rosszkislány én! :( Vacsira menzás milánói sertésbordát ettem. Isteni volt de ahogy nézegettem, kb. olyan 1520 kcal körül van/adag. DEDUUUURVAAA!!!
 
Összesen: 2583 kcal. Ch-ot csak azt tudom, amit itthon ettem: 123 gramm…
 
Nem vagyok valami büszke a mai kajálásomra, na. Ma pihi nap volt a tornában és úgy látszik nekem a kajával is. Ejnye-bejnye!!! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr552878491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása