WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

íyxcv

2011.08.09. 13:59 WannabePG

"Most szinte mindenki az ön kedvét keresi. A boldogság keríti hatalmába, amit rendkívüli módon élvez. Szerelmi ügyekben kecsegtető esélyei vannak."

 

Na, hát ezt örömmel hallom! ;) Ez a horoszkópom mára. Ennek fényében én is a saját kedvemet keresem és még mindig pizsiben vagyok, tudok élni mi?

Most már ideje lenne a kajáimról is beszámolgatnom, nem csak a szuper-izgalmas életemről :P Szóval igyekszem nem elfelejteni gyónni ami a zabálásokat illeti. Az elmúlt héten nagyon lájtos kis evészeteket rendeztem, tekintve, hogy se étvágyam, se kedvem nem nagyon volt enni. Van a betegségnek pozitívuma is. Szóval hát igyekeztem megragadni az alkalmat és búcsút inteni annak a 3-4kilónak, amit a "nyaralás" alatt otthon felszedtem. Ez sikerült is többé kevésbé, most tartok kb. még fél kg hátrányban, aztán jöhet a többi is. ^^

Tegnap sajnos kicsit belerondítottam a sikerszériába, ugyanis nem ebédeltem rendesen, mivel nem voltam éhes. Egy korty gyümilevest toltam, aztán suhantunk is a dolgunkra. Ennek következtében estére már farkaséhes voltam, és pont kapóra jött egy baráti meghívás egy közös pizzázásra 4-esben. Ennek fényében be is nyomtam egy egész pizzát egyedül. Közben meg azt kántáltam magamban, hogy ez vékony tésztás és annyira jól esik blabla... Szóval a szokásos önámítás és nyugtatgatás az nagyon megy. Az eredménye persze nem maradt el, 1 kg + a mai napra. Szóval gyakorlatilag egyszer már leadtam én az otthon felszedett kilókat, meg egy féllel még többet is, aztán gyorsan visszarántottam, hogy 0.5-el megint harcban lehessek. Rémes vagyok!

Na ma ennek fényében próbálom azért visszafogni a nagy pofázmányom ami az evést illeti. Bár ma már sikerült némi hulladék-kaját magamba diktálnom. Akarom mondani értelmeset, tápláló anyagokban gazdagot ma még nem is ettem... Volt némi Pringles (függő vagyok :(), meg egy fehércsokis Milka korong. Eddig ez volt a menüm, de úgy voltam vele, hogy ígyis-úgyis piszkálni fogja a fantáziámat egész nap, szóval akkor meg inkább délelőtt egyek ilyen marhaságokat és ebédre normális főtt kaját, aztán vacsira max egy joghurt vagy fény :P Ez általában be szokott azért válni és akkor így a kecske is jól lakik meg a káposzta is megmarad.

Most már csak az érdekelne nagyon is, hogy mikor jön el újra az a pillanat, amikor majd a mozgásra beszélem rá magam olyan gőzerővel, mint az ínycsiklandó falatokra?! Sokat várok a szeptembertől ilyen téren IS!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr383136935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása