WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Nagyon boldog vagyok!!!

2011.08.12. 12:50 WannabePG

 Tegnap volt az évfordulónk, méghozzá a második. Még az égiek is kegyesek voltak, hét ágra sütött a nap, meleg volt és minden csodálatos!!!

Egész nap lázas készülődésben voltam, a gépet sem kapcsoltam be, csak arra koncentráltam, hogy minden tökéletes legyen. Nem lett! :D De nem baj, ez volt benne a jó! A körmömmel egy csomót bénáztam, valahogy nem voltam igazán formában most, szóval eléggé bénácskára is sikeredett, de most már fátylat rá, ez van! A szerencsétlenkedés miatt, úgy elrohant az idő, hogy szinte kapkodva tudtam csak elkészülni, haj-belövése, smink, zuhi, szőrtelenítés meg mindenféle teljes tatarozás, hogy álomszép legyek az uramnak. Persze nem sikerült, mert a szemöldököm készt dzsungel maradt és a sminkemet végül az autóban fejeztem be, mivel időben be kellett érni Sopronba, mert G-nek még volt egy kis elintéznivalója maszek ügyileg és 5-kor zárt a fatelep vagy mi a szösz az.

No lényeg a lényeg, végül a nap hátralevő része már csak a miénk volt, direkt nem ettem egész nap semmit, csak reggeliztem, készítettem a bendőmet az éttermi finomságra. Hideg őszibarack-krémlevest ettem, második fogás gyanánt pedig egy 2 személyes fatányérost rendeltünk, megpakolva minden földi jóval. NYámiii! (Majd a bejegyzés végén lesz róla képecske is).

A nagy habzsidőzsi után sétára vettük a figurát, kis erdőjárá keretein belül (Lőverek) elmásztunk a Sörházdombi Kilátóhoz, sőt fel is mentünk mind a kilencvenakárhány lépcsőn. Szerintem a vacsit ezzel a séta és kilátó mászás kombóval letudtuk ;)

Sok-sok szép képecskét csináltunk a kilátóból, és élveztük a szellőt, ami felfrissíti az odalátogatót, ha kimelegedne a nagy lépcsőmászás közepette. Nagyon klassz volt minden! Romantikáztunk, majd mikor megfogyatkozott a turisták száma, G "elment sétálni" egy kört a kilátó tetején, majd egy melepivel a háta mögött tért vissza. Kérdeztem tőle mi lesz? (Úgy értettem hová megyünk ezután, vagy ilyesmi?) Mire azt mondta: LÁNYKÉRÉS!

Bizony-bizony MEGKÉRTE A KEZEM! Ott a Kilátó tetején az éppen lemenő nap kíséretében, szóval minden nagyon romantikus volt és egybe vágott én pedig IGENT MONDTAM!!! Még szép! ;)

Szóval tegnap óta már nincs pasim, meg neki sincs csaja, hanem Vőlegényem van, neki pedig Menyasszonya! Csudijó érzés! Nagyon 100méterrel a föld fölött repkedős. Azóta is csak andalgunk, nagyon-nagyon boldogok vagyunk. Tudjátok még 100 évig :P

Kellett a szombati kis összezörrenésünk is, így teljes a kép, azok is mi vagyunk. De én úgy érzem megerősítette a kapcsolatunkat, hogy rávilágított arra, hogy igenis ha szakítunk rá időt és van alkalom, akkor mindent meg lehet beszélni szépen felnőttek módjára. Azóta is csak turbékoltunk, most meg aztán pláne határtalan a boldogság.

Bevallom azért kicsit sejtettem mire készül, hiába a női megérzések :P Meg mert a vacsora és a séta alatt állandóan mosolygott és feltűnően sokszor említette a jövőt, azt, hogy velem képzeli el és a célokat, vágyakat, álmokat vesézgettük. Szóval így telt a tegnapi nap, nagyon boldogságosan!!!

És akkor jöjjenek a képecskék a vacsiról, a Kilátóból és persze a szépséges gyűrűmről:

Eljegyzés 2011.08.11.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr223148376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása