WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Kérlek Istenem, adj nekem türelmet DE RÖGTÖN!!!

2011.08.17. 23:53 WannabePG

Komolyan mondom, próbára tesz engem apósjelölt muterja. Ez lenne a kihívás, hogy mit bírok, ha a család része akarok lenni? (akar a nyavalya, én G-vel szeretnék egy közös családot létrehozni majd Arc kinyújtott nyelvvel)

Szóval megerőszakoltam magam és viszonylag emberi időben lebattyogtam a konyhába reggelizni. Olyan 9 körül. Persze már ébren vagyok fél 8 óta, de haladás, hogy nem húztam délig a dolgot. Jár nekem a buksisimi! Kacsintó arc 1,5 szelet bajorkenyeret ettem (mivel ez fél kilós, így jó picike szeletek varázsolódnak belőle – csak a miheztartás végett Arc nagy mosollyal), az egyikhez zöldséges párizsit ettem, a másikhoz pedig Bécsit. Volt még paprika is, és csomó paradicsom. Annyira imádom, nem lehet megunni. 2 deci tejeskávéval öblítettem le a fejedelmi reggelit Arc kinyújtott nyelvvel Pirospont? Angyal

Jaa és, hogy miért kell a türelem? Hát igen a ‘mama’… Az egy dolog, hogy minden sztorit háromszor hallgatok végig naponta (most a sláger a szembe szomszédja, aki rossz helyen fogta meg a járókeretet és orra bukott és mindig elmeséli, hogy úgy szaladt Svédcseppért, azzal állította el neki a vérzést, de  hogy nem sokat tudott segíteni abban, hogy visszategyék az ágyra és a többi és a többi bla bla bla…) De amikor reggeliznék és folyamatosan magyaráz olyan emberekről, akiről fingom sincs, de szerintem még G-nek sem lenne… és kifejti, hogy vízhajtózott és egy éjszaka alatt 1 liternyit gyűjtött egy vödörbe és kielemzi a pisije színét, hát akkor már azért kezdi ledobni az agyam az ékszíjat. Na nem azért mert finnyás vagyok és nem tudnék jó ízűt enni emellett… G egyik volt kollegáját idézném: “Amíg ide nem sz*rik mellém az asztalra, addig felőlem arról beszél kaja közben, amiről csak akar” Arc nagy mosollyalArc nagy mosollyalArc nagy mosollyal Na de könyörgöm hol érdekel engem az ő vizelete? NEMÁÁÁÁÁÁ Szomorú arc

Az ebéd a változatosság kedvéért ismét lecsó volt. Sajna elfogyott, pedig én akár hetekig is eleszegetném, annyira imádom Arc nagy mosollyal Holnapra majd valami csirkét gyártok, meg az Újkéri mama hoz valami becsinált levest és szilvás-gombócot. Nem jöttem lázba egyiktől sem, hogy őszinte maradjak Szégyenlős arc

Aztán, mivel jó idő volt, és úgy alakult, hogy a délutánunk is szabad maradt (megrendelő lemondott két redőny beszerelést, áttettük jövő hétre) úgyhogy elmentünk Siegendorfba pancsizni egyet. Nagyon-nagyon klassz volt!!!

Kajalista: volt fél adag sült krumpli, egy csokis tölcséres fagyi (Cornetto szerű), úgy 10-15 szál ropi. Ezek így a délután folyamán, két úszás közt. Arc kinyújtott nyelvvel

Vacsira pedig egy kis gyrost ettem, jobban mondva egyet ettünk közösen G-vel. Ez úgy szokott lenni, hogy ő közli, h nem éhes nem kér, aztán felfalja a szemeivel az én kajámat és akkor én meg jül megetetem. Egyet a mama kedvéért, egyet a papa kedvéért Arc nagy mosollyal

Ma már sikerült kevésbé cukros lötyikre cuppanni, csináltam cherry-cola ízű Bolerot, de volt pár korty citromos tea is, meg egy pohár citromos Fanta (elfogyhatna már Arc nagy mosollyal).

Torna nem volt, de cserébe 10-20X keresztül úszkáltam a medencét hosszába is keresztbe is, nagyon szeretek úszni. Ma is versenyeztettem G-t, azért már halad nem kalimpál annyit, mintha kétszer ennyit kalimpálna Arc nagy mosollyalÖrdögfej

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr133161465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása