WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

43-44. hét

2011.11.05. 11:50 WannabePG

Ajjaj, már megint jól elsunnyogtam a blogolást :$ Nem tehetek róla, vagyis inkább de, mégis. :( Jó lenne ügyesebben beosztani az időmet és valami rendszert vinni az életemben, de még mindig nincs ez tökéletesen kidolgozva. Egyszer már talán csak felnövök a feladathoz :P

Lássuk csak, mi történt az elmúlt napokban/hetekben!

Suli: Az egyetemen dékáni-hét volt, szóval nekünk afféle őszi szünet. Baromi hamar elteltek a napok, próbáltam rávenni magam a tanulásra, mint olyan, megcsináltam végre a CPM-hálótervem javított változatát (remélem, hogy ez már tökély lesz), ezenkívül olvastam és sorozatokat néztem gőzerővel. Kis lelki wellness rám fért! ;)

Diéta: Még mindig nyomom ezerrel a 90 napost. Nagyon elszánt vagyok, még akkor is, ha nem mindig kecsegtet jó eredményekkel a dolog. Most például sikerült egy 1,5 kilós hízást produkálnom, így gyümölcs nap után, de azt hiszem most van az a pont, amikor CSAKAZÉRTSE szabad feladni. Lesz még ilyenből ezer, meg egy… Jövő héten nagylány leszek, gondolom ez is közrejátszik a dologban. Ma fehérje nap van, eddig még csak a nemmondokleróla tejeskávé volt meg, és egy mandarin meg 2 szem szőlő. De ide van készítve egy banán, még 13 szem szőlő és 3 mandarin is. Majd meglátom mi fogy el ebből. Nem érzem magam éhesnek hál istennek. Ebédre valami salátát tervezek sajttal és persze az elmaradhatatlan husival ;)

Mozgás: Erről sajnos még mindig nem tudok nyilatkozni. Nem is nagyon hiszem, hogy létezik a földön nálam lustább dög… :( Annyit haladtam ez ügyben, hogy megvettem az Alakreform magazint… Hatalmas fekete-pont nekem :/

Ezen kívül tiszteletünket tettük otthon is a hossz hétvége kapcsán. G direkt maradt túlórázni, hogy pénteken előbb eljöhessen. 11:50-kor már elindultunk haza, de csak 6-ra sikerült hazaérni… Marha jól be volt állva egész Pest… :S Nem pályán jöttünk, szóval a sima 1-esről ráláttunk az M1-re, külső sávban kamionok konkrétan álltak, belső sávban autók gyök kettővel “haladtak”… Mivel a 0-ás hasonló poroszkálással kecsegtetett, próbáltunk kerülni, de hát az is egy élet volt, mire eljutottunk a Petőfi-hídig. Onnantól már egész jó időt sikerült futni. A Lágymányosira esélytelen volt feljutni, ezért mentünk egyel tovább, hátha… Bele se merek gondolni, mikorra jutottunk volna haza, ha a pályán jövünk, vagy bepróbálkozunk az M0-án… Nahh mindegy, az a lényeg, hogy egyben hazaértünk, de a napunknak jóformán lőttek, hiába indultunk el sokkal hamarabb, a megspórolt időnket dugóban üléssel tölthettük :P

Szombaton temetőben voltunk, meg shoppingolni, este meg barátos össze röfi volt, aminek jó kis elhajlás lett a vége részemről. Ezer éve nem ittam már ekkora mennyiségben alkoholt, úgyhogy kissé sikerült kiütni magam. kb. 6-7 kör fütyülős barack, aztán 4-5 kör tequila. Mit ne mondjak, megtette hatását, másnap reggel “kiabáltam a patkányoknak”, ahogy az egyik kedves barátunk apukája mondaná :D Ennek fényében egész nap otthon punnyadtunk, mert én eléggé másnapos voltam :P Unokatesómék látogattak meg minket, ezzel el is telt a délután, este gyártottam egy fincsi home made pizzát, aztán filmet néztünk és bealudtunk.

Hétfőn Pilisvörösvárra mentünk, meglátogatni a kölköket :P Nagyon klassz volt az idő, úgyhogy kitaláltam, hogy kiránduljunk egyet, így aztán megmásztuk a Solymári várat. Nekem épp gyümi napom volt, úgyhogy banánok és almák társaságában túrázgattunk. Készült pár fotó is :D

A kedd az nagyon hamar eltelt, még otthon megebédeltünk, aztán útnak indultunk Cenk-ország irányába. Fél 7 körül már itthon is voltunk, nem voltak sokan az utakon hál isten. Sajna elég rossz hírre érkeztünk haza, szegény kis törpehörink elaludt :( R.I.P. Mogyika :(:(:( 2,5 éves volt a kis drága, szóval mondhatni már veteránnak számított. Azért klassz kis élete volt, kamikaze bolondosom. Úgyhogy eltemettük őt az almafa alá, picit megríkattuk, majd érte is gyújtottunk egy mécsest.

Szóval így telt a hosszúhétvége, baromi gyorsan, pörgősen és eseménydúsan. Aztán lehetett visszacsöppenni a mókuskerékbe.

Mondjuk mákom volt, mert én még plusz egy napot ráhúztam a szünetre, mivel szerdán nem volt órám, így csak csütörtökön kellett ismét az egyetem felé vennem az irányt. Pénteken aztán maratoni jog előadást tartottunk, én már fél 8-ra a suliban voltam, mivel olyan hülyén van buszom, hogy vagy ott vagyok egy órával korábban, vagy elkések. Utólag már látom, jobb lett volna “késni”, mert a tanár se jött időben. Cserébe viszont nem fél 5-ig nyomatta, mert 2-re végeztünk az anyagrésszel. 9 oldalt diktált, Wordben értve 9-et. Durva volt a nap végére már, akik bevállalták a kézzel írást, szerintem kisebb ínhüvelygyulladást könyvelhetnek el maguknak :P Gyümi napom volt épp, szóval úgy lefáradtam fizikálisan is, meg agyilag is, hogy nagyon. Nehéz teljesíteni, ha nincs energy :)

Ma meg szalma vagyok, mivel G-nek be kellett menni ugye dolgozni. Após-Anyós persze itthon vannak… De kihasználom ezt a kis időt valami tanulgatás félére. Délután meg terveim közt szerepel, hogy ráveszem az uramat egy kis matekozásra. Mármint tényleg matematika, csak semmi 18+os :DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr73355541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása