WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Hétvége

2012.01.15. 21:09 WannabePG

Nagyon jó kis hétvégén vagyunk túl, kicsit végre sikerült elfelejtkezni a suliról és a vizsgákról és barátokkal lenni, szórakozni, élvezni az életet.

Nahh persze a mérleg rögtön meg is hálálta a dolgot, de nem leszek ettől szomorú, azért sem. Majd lemegy ;) Szóval pénteken este bulizni voltunk, gazdaságos este volt mit ne mondjak, gyakorlatilag ahányszor odamentem a pulthoz italt kérni, volt egy srác, aki kifizette. Megköszöntem szépen, nekem nem fáj, ha ő ilyen rendi. Pedig G-vel voltam ott, tehát egyértelműen látnia kellett, hogy van párom. De hát ha egyszer jó fej, akkor jó fej valaki :) Szerencsére szombat reggel nem ért sokk a mérlegen, mivel annyit tánciztam, hogy ezek szerint sikerült lemozogni azt a pár bacardi-colat és tequilát meg mézes páleszt :D juhj így leírva alkesznak tűnök mi? :P Level egyetemista :D

Szombaton vendégségbe voltunk hivatalosak G húgához. Uhh hát szokás szerint kitettek magukért. Az előétel szendvics volt, isteni finomak voltak, aztán meleg-szendvics, aztán pedig bekerültek a kandallóba a krumplik. Míg kártyáztunk és beszélgettünk megsültek a parázson szépen a krumplicskák, majd fokhagymás tejföllel, sajttal és sonkával ettük. Isteni finom volt, igazi Bécsi karácsonyi vásár életérzésünk volt tőle. Után társasoztunk, majd jött a desszert: csoki-fondü. Banánt és ananászt mártogattunk a csokiba, no meg a végén marcipános Milka szaloncukrot. Jó, hogy ez ilyen diétázós blog nem? No de hát ez is az én életemhez tartozik. Viszont egy hős voltam, mert ellenálltam a nagy drogomnak, ami nem más, mint a chips. Ezért piros-pont nekem. Meg azért is, mert képes voltam otthagyni a tányéron a kaját, pedig a szemem még nagyon-nagyon kívánta és az íz miatt nagyon ettem volna, de igazából már majd kipukkadtam. Mindenki jobbra-balra dőlt, úgy meg lettünk tömve :P Na mondjuk ma reggel már meg is volt az eredménye a mutatványnak, de mivel a reggeli és esti mérlegelés közt csak 20 deka különbség volt, szerintem nem mérvadó a részeredmény, mivel rengeteg löttyöt is ittunk, no meg leendő sógi párja csinált incsi-fincsi koktélokat is. Na szóval volt habzsi-dőzsi, loreal, mert megérdemeljük :P

Ma az ebéddel kezdtük a napot, addig szunyáltunk, mivel megint olyan 4-5 körül kerültünk ágyba. Délután egy kiflit csócsáltam el, no meg este filmeztünk és popcorn is volt. Nem a legegészségesebb a mai kajálásom, de hát ezek a hétvégék még mindig nagyon mumusosak nekem.

Suli fronton annyi, hogy jegy még mindig nincs a csütörtöki vizsgát illetően, így nem jelentkeztem be a holnapi vizsgára, mert honnan tudjam kell-e mennem?! Nagyon szemetek, mert eddig minden alkalommal reggel megvolt a vizsga, délután pedig már volt eredmény… Most meg vasárnap van, csütörtök reggel írtuk és még semmi. Ez mondjuk marhára idegesít, mert ha tudnám, hogy megvan és minden oké, akkor hátradőlhetnék, mert nincs már több vizsgám… De így még diákmunkára sem tudok bejelentkezni, míg nem tudom, hogy A vagy B…. Szóval marha mérges vagyok. Bezzeg ha a lóvét kell behajtani, akkor van határidő, meg teljesítési kötelezettség… Ez aztán az életre nevel az tuti, mindig minden csak az “alattvalókra” vonatkozik :S De nem dühöngök, sz*rjanak sünt! :P

No egy szó, mint száz, íme a táblázatom.

qx81shjqh1pmj14f86cz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr733550036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása