WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Megjöttem hey!

2012.01.23. 14:02 WannabePG

Mint a terminátor :P

A hétvégét otthon töltöttük a szüleimnél. Mivel nekem 18. nővéremnek pedig 23.-án van a szülinapunk, ezért általában együtt szoktuk tartani, most sem volt ez másképp. Pénteken este értünk haza, de nem is voltunk sokat otthon, hanem máris Morrisons 2 felé vettük az irányt. Mivel kb. fél9-re értünk oda, ezért még ingyenes volt a beugró és a koktélok is még 600.- ért voltak. Mivel spórolós korszak van, minden fillér számít, de azért néha muszáj egy kicsit kikapcsolódni és a barátokkal is lenni. :) Szóval én egy swimming pool-t ittam, G pedig alkoholmentes koktélt, mert ő vezetett. Aztán nem sokkal később befutottak a barátok is, szóval jókat beszélgettünk, majd csocsózás is volt, meg iszonyatos tömegnyomor, ahogy ez lenni szokott. A szépségess barna magas sarkúmban voltam, amit G-től kaptam szülinapomra. Egész jól bírtam a sok ácsorgást benne, bár mikor csocsóztunk, akkor levettem, mert marha mélyet kellett hajolni az asztalhoz és nem volt kényelmes egyáltalán ilyen derékszög pózban csocsózni :D Jó kis este volt, de nagyon öregesen nyomtuk azért, 2-kor már ágyban voltunk :P

Aztán jött a szombat, amikor is nővéremék is átjöttek a gyerkőcökkel, aztán megebédeltünk, majd shopping körútra fogtuk magunkat. Ellátogattunk az Ázsiába, mert G még nem volt ott – bár asszem nővéremék sem – szóval elindultunk nézelődtünk, vásárolgattunk. Nővérem egy csizmával és egy usankával lett gazdagabb, meg vettünk egyen fülbevalót magunknak :D Én viszont sajna nem találtam olyan táskát, amire azt mondtam volna, hogy szerelem első látásra. Kicsit kombinált igényeim vannak, úgyhogy nehéz, de nem adom fel azért. Egyszer majdcsak meglesz. Addig pedig imádkozom, hogy a másik ne szakadjon szét mégjobban :$ Sárkány is tervben volt, de sajna már fél6 volt, mire kiértünk, szóval az árusok 80%-a már vagy éppen zárt, vagy már ott sem volt… Így csak gyorsan végigrohantunk, vettünk bolero porokat, meg a kedvenc parfümösömnél parfümöt G-nek és nekem is. Merthogy az enyém elfogyott. Puma Jam férfi és női illatait vettük. Az előzőm is puma volt, aaaaz Animagical. Imádtam azt iss.

No vásárlás után hazafelé vettük az irányt, nővérem ment át két házzal arrébb a barátnőjéhez ünnepelni, mert neki is nemrég volt a szülinapja, szóval vacsiztak, iszogattak, mi meg addig elmentünk bowlingozni 5-ösben. Nővérem párja, két barátunk, meg mi ketten G-vel. 2 órát voltunk, 3 kört sikerült lejátszanunk, elsőben uccsóelőtti voltam, a többiben meg uccsó. De ettől függetlenül marha jól éreztük magunkat, meg is beszéltük, hogy többet kéne sokan mennünk, mert úgy a pálya bérlés sem olyan gigászi összeg. Különben meg, ha hátulról nézzük, akkor egyszer második és kétszer első voltam :DDDD

Bowling után nővérem párját kitettük otthon, aztán mi tovább mentünk, szerettünk volna beugrani Pedro-ba, egy bambira, de már nem volt nyitva fél12-kor. Vagy ha nyitva is volt, már zártkörű buli lehetett :D Úgyhogy mivel kajásak is voltunk, meg úgy volt megbeszélve, hogy iszunk is (egyik barátnak szerelmi bánat, meg hát amúgy is rég rúgtunk már ki a hámból :P) így hát a tesco felé vettük az irányt, majd hosszas tanakodás után vettünk narancsot, fahéjat és tequilát. De még éhes volt a banda, így betértünk Bady Hami-ba is, aztán végül ott is ragadtunk, mivel baromi jófej volt a csajszi és megengedte, hogy ott benn iszogassunk. Annyi volt a kérése, hogy csak a berendezést ne verjük szét. De hát mi nem vagyunk olyanok, úgyhogy ez abszolút tartható és korrekt is volt :D Cserébe kapott tőlünk sportszelet minden fajtából egyet :P Ugyanis SAJNOS nem tudtuk hol a határ, és elmentünk még egy üveg tequiláért, ekkor vettük neki a csokikát. Szóval elég csúnyán sikerült elázni, szegény G egyedül volt józan köztünk, mert hát a változatosság kedvéért ő vezetett… De hát egyébként ő szokott ehhez ragaszkodni, mindig mondja, hogy őt annyira nem vonzza a piálás, szóval elvan így is. Lehet, hogy nekem kéne inkább mindig vezetnem és akkor nem akarna senki megdumálni, hogy de de igyál, akkor is, ha marhára nem akarok… :P Na szóval jól beittunk, megváltottuk a világot, kibeszéltük a nőket, pasikat, párkapcsolatokat, régi szép időket és a többi. Jó kis este volt, csak ugye az a kib***ott másnap O.o fúúú én esküszöm haldokoltam egész vasárnap…

Kb 4 vagy 5X sikerült rókázni, egy pohár víz sem maradt meg bennem. Nem tudom, hogy ez a mértéktelen mennyiségű tequila eredménye, vagy még bujkált is bennem valami, mert taknyosnak-taknyos voltam már pár napja, tegnap meg a hideg is rázott egész nap, de lázam nem volt szerencsére. Szóval pocsék napom volt, és hát azért G sem éppen örült neki, hogy nem bírtunk időben elindulni haza Cenkre, mivel én gyakorlatilag félóránként rohantam hányni… Egy porcikám sem kívánt még a kocsiba is beülni… De hát aztán fél 6 fele már elfogyott a türelem, amit meg is értek, mivel ugye nem pályán jöttünk/mentünk, így azért egy olyan 3-3,5 óra az út. Szóval ja érthető, hogy nem akart baromira későn hazaérni, mikor neki ma 4:45-kor kell kelnie. Nem nagyon beszélgettünk a kocsiban hazafelé. Azt mondja nem mérges rám, hanem inkább magára, hogy ő volt ott egyedül józan és nem mondta az első üveg után, hogy jó, akkor most elég, menjünk haza. De hát szegényem, nem tudom miért magára mérges, mindannyian felnőtt emberek vagyunk, szóval ez maximálisan a mi f*szságunk volt… Mondtam is neki, hogy akkor inkább rám legyen mérges, mert nem volt annyi eszem, hogy tudjam mikor elég. De hozzáfűzném marha jó lecke volt ez a tegnapi halálomon fetrengés egész nap. Rávilágított, hogy NEM ÉRTE MEG! És ugye ilyenkor van, hogy megfogadja az ember, hogy “soha többet nem iszom – egy hétig” :D Na de én most az egy hétig dolgot nagyon erősen lehúznám a mondatból. Ennyit tuti hogy többet nem… Tekintve, hogy refluxom van, pláne észnél kellett volna lennem és gondolnom a következményekre… Szóval elqrtam nem kicsit, nagyon. De azért nem fogom felakasztani magam vagy ilyesmi, mert hát ugye a másnap azért elvette a revansot elég rendesen. Jó lecke volt na! :P

Szóval így telt a hétvégénk, jó gyorsan és baromi emlékezetesen :D A súlyom dekára ugyanannyi, mint mielőtt elmentünk, ami jó, tekintve, hogy otthon azért volt süti, szülinapi torta, önnepi 3 fogásos ebéd, éjjel hamburgerezés, cukros löttyök és temérdek mennyiségű alkohol. Ami, mint mindenki tudja hatcsilliárd kcal/pohár :P

A mai napot ennek fényében regenerálódással töltöm, enni még nem mertem és nem is érzek rá késztetést, az ivásra viszont annál inkább. Mármint VÍZ ivásra!!! :D Tegnap alig éltem estére, hogy tényleg minden kijött, és már vattát tudtam volna köpni, annyira ki voltam száradva, de hiába akartam egy korty vizet is meginni, rögtön búvárosat játszott, lement körbenézett, aztán visszajött :P

Majd kb. fél óra múlva megjön G és akkor próbálkozom valami hamikával, de ma inkább a folyadék és a regenerálódás lesz szem előtt, tekintve, hogy a héten kéne mennem dolgozni is. Muszáááááj!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr273740811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása