WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Tegnap elfelejtettem

2012.01.27. 21:07 WannabePG

Sorry vagyok, de kicsit zanzásak mostanság a napjaim és ezért tegnap kimaradt a blogolás. Szóóóval az úúúgy volt, hogy 3-ra mentem betanulni, aztán nem is én lennék, ha minden simán ment volna. Egy srác volt  ott még rajtam kívül, az oktató meg sehun. Szóval kb bő fél órát beszélgettünk a sráccal, majd közölték, hogy oktatás storno, jöjjünk vissza pénteken 8-ra. Na hát a srác kapásból sulizik délelőtt, én meg ma már 6-2-ig dolgozni kellett volna, hogy menjek, nem betanulni... De hát mondom oké, nekem nem fáj, kifizetik, úgyhogy mindegy. Arról nem is beszélve, hogy a 8 órai kezdés sokkal barátibb :P
Szóval így történt, hogy ma meg 8-ra mentem vissza aztán 1-ig lezajlott a "betanulás" ami munka, baleset és környezetvédelmi oktatás volt gyakorlatilag. Tehát holnap már tényleg 6-2-ig leszek, de még mindig halvány lila segéd fogalmam sincs, hogy mit is fogok pontosan csinálni :D Vicces-vicces :P
Kaptam szexuális kék kantáros nacit is, meg swedwoodos pólót és cuki acélbetétes cipőt is. Szóval holnap kb mint egy málhás úgy megyek majd hajnalok hajnalán... :D Nevermind
Kaja az rendben volt bár számokkal most nem tudok szolgálni. Két szendvicset ettem ma, franciasalátát, vacsira pedig kocsonyát, mert G újkéri nagymamája olyan cuki volt, külön nekem csinált olyat, amibe csak husikát rakott, mert tudja, hogy nem szeretem a bőrt, körmöt meg egyéb csúnyaságokat :P Szóval bír engem az öreglány, de ez kölcsönös. Ő jófej nagyon csípem, mint ahogy anyós pajti is nagyon laza, jól megvagyunk. Csak após, meg a pereputtya ejj ejj :D No de sebaj, jön még borúra derű.
Én meg húzok aludni, mert holnap 4-kor kell kelnem, hogy fél 6-ra bent legyek O.o MEGFOGOKHALNIII! :DDD

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr143907926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása