WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

PéntekSzombatVasárnap

2012.02.12. 11:38 WannabePG

Jahh, így egybe, mert összefolynak a napok, olyan iszonyatosan gyorsan húznak el mellettem... Csak lesek mindig, hogy mire épp kezdenék belejönni a hétvégébe, már bumm megint indul a mókuskerék és újra hétfő van...

Utoljára mondjuk szerdán írtam bejegyzést ájm szó szorri! :P Csütörtökön amúgy volt egy kis fennforgás a suliban, bementem ugye, gazdasági jog előadással indult a móka, utána pedig nemzetközi protokoll és etikett lett volna... De már második hét, amikor a tanárnő nem jön egyszerűen és persze senki nem tud semmit. Aztán lementünk a portás bácsit ráuszítottuk a keresésre, mire valahogy kiderítette, hogy TÖRÖLTÉK A KURZUST. Mindenki így nézet O.o Mivaaaan?! Mivel ez egy szabadon választható tárgy, és az iskola - meg úgy az ország kb. - elég durva költségcsökkentésektől szenved, ezért a kurzust törölték. Csak épp nekünk felejtettek el szólni. Na mondom az nagyon király! Így is szívok, mert a matek miatt ugrott ugye 6 kreditem és minden szart már tényleg felvettem, hogy meglegyen az átlag, és akkor most ugrik 3 kredit. Nagy puffogva hazajöttem, erre vár a mail a tanulmányi osztályos buxától, hogy a kurzus látogatható azok számára akik felvették a neptunban és minden happy. Na most akkor ilyenkor megint mi van?! Tudja a gyász... Na mindegy majd kiderül jövő csütörtökön. 

Aztán jött a péntek, reggel olyan migrénnel keltem, hogy azt hittem megdöglök, szóval nem bírtam 6-kor felkelni és elmászni gazdjogra (tömbösített összevont órák címszó alatt...), úgyhogy bevettem egy cataflamot, aztán úgy kiütött, hogy annyira mélyen szunyáltam, hogy csop.társam 2X is hívott, ott volt a fejem mellett a telefon és egyszerűen nem ébredtem fel rá. Jól nyomom nem? :D Napközben próbáltam emberi formába hozni magam, de elég nyamvadt voltam, enni se volt kedvem, puffasztott búzát toltam, meg pár szelet tavaszi felvágottat hozzá... Nem sok. Aztán megjött G rohanás a könyvelő nénihez, mostanság ugye elég gyakran látogatjuk, mivel G egyéni vállalkozó is a Velux mellett, aztán most van ugye az ő bevallási időszaka. Ha minden igaz, akkor jól jönnek ki a dolgai és nem kell olyan sok nyereségadót fizetni, vagy jobb esetben még lehet, hogy ő kap vissza egy kis pénzecskét. Mondjuk, nem jönne rosszul az már bitti. Könyvelő után összeszedtük csoporttársamat, aztán elmentünk a Fehér Rózsába kajálni. Cordon Blue-t ettem, nagyon fincsike volt. G pedig megint vörösboros marhapörköltet nyomott galuskával. Múltkor is azt evett, nagyon rákattant :D Amúgy tényleg nem rossz, bár én utálom a nokedlit, szóval csak a husiját kóstolgattam, az tényleg 10pontos volt! ;) Utána nem is tudom már mit össze kavartunk Sopiban, végül a kolinál kötöttünk ki, de a k3cs3g portás nem engedett fel... Beléptető kapu van ugye és általában úgy szoktunk felmenni, hogy csoptársam beenged minket is az ő kártyájával. De most valami marha fontosnak érzem magam f*sz volt a portán és visszahívott minket és kérdi G-től, hogy honnan van neki kártyája. Mondja G, hogy nem az övé. Kérdi tőlem, hova szeretnének menni? Mondom a 301-esbe és tartom neki a diákom, mert ugye hivatalosan az a módja, hogy vmi személyes iratodat leadod a portán és akkor adnak érte cserébe beléptető kártyát. Csak este, meg hétvégén hisztizni szoktak, hogy ha felmész, akkor fizess... Na mindegy eddig 100X mentünk így be, most meg közölte a portás, hogy "szerintem meg nem fognak felmenni a viszon' látásra" de így. Mondom akkor jó csá és eljöttünk. Büdös paraszt :D Aztán feltelefonáltam csop.társamnak, hogy akkor készülődjön el addig megvárjuk a kocsiba aztán mehetünk "bulizni". 
Steven's-be vettük az irányt, míg vártunk volt kolleganőimre, addig megittam egy isteni fini karamellás latte-t, aztán mikr megjöttek a csajok, akkor meg még egy Mojito is lecsúszott :$ 

Ennek ellenére, szombat reggel nagyon jól sikerált a mérlegelés, mert lement majdnem 1 kiló az uccsó mérés óta. Ami klassz na! ;) Minden kis eredménynek örülök! ^^ 

Tegnap délelőtt takarítottunk, csillog-villog minden, ahogy szokott. Nagyon szeretem mikor rend és tisztaság van, hét közbe nem olyan könnyű ezt kontrollálni, mert kutyafuttában minden csak előkerül de vissza a helyére már nem mászik el a kis piszok :D Szóval hétvégente szoktuk megeszközölni a katasztrófaelhárítást :D de sajna az élmény csak 1-2-3 napig tart... :P 
Délutánra meg elhoztuk csoptársamat és palacsintáztunk egyet itthon. A jól bevált durum palacsinta volt, nagyon ízlett neki is. az ötlet amúgy Nórikától indult (G húga), mert múlt hétvégén is addig nyaggatta a bátyuskáját, hogy csináljon neki, aztán rákattant. Régebben fél év is eltelt úgy, hogy nem volt palacsinta, anyós annyira nem szokott gyártani, meg én mondjuk az övét nem is szeretem, mert ő sós palacsinta tésztaalpot csinál és úgy eszik édes töltelékkel. Brrr a hideg is kiráz tőle :$ Olyankor én sonkát meg fokhagymás tejfölt szoktam beletölteni, meg sajtot :D Na azzal fincsi :D De nálunk otthon is olyan a palacsinta, hogy az édeshez édesebb tészta, a sóshoz meg semlegesebb. Na mind1 ízlések és kotonok :D 
Szóval jó kis délután volt, csináltam magamnak paradicsomos mozzarella salátát ebédre, mert nem volt gusztusom most a véres meg májas hurkához... Szóval míg megsült a palacsinta megebédeltem a saliból, virslit ettem hozzá, nagyon klassz volt! Még vacsira is megmaradt a másik fele. Palacsintából a szokásos kemény 2 db-omat ettem meg, egy kakaósat és egy pudingosat. Valahogy ennyire vagyok kalibrálva :D Nem is baj mondjuk. :P Jó kis nap volt és nem mellesleg tegnap voltunk 30 hónaposak. 
2,5 év, jahj el sem hiszem és még mindig dúl a lámúr. Ez a legszebb az egészben <3 Napról napra csak egyre jobban és jobban és jobban és... Szóval értitek! ;) 

Mai napra tanulást tervezek, várom, hogy elkussoljon a földszint végre. G a kertben van fát vág és hasogat. Én meg addig zenehallgatással tompítom a lenti zajokat, hátha... 
Nagyon várom már a költözést ééédes istenem! :D 
A lottón mondjuk sajni nem nyertünk tegnap, olyan idióta számok voltak, hogy nagyon... Na nembaj, nem adom fel, majd jövőhéten milliárdosok leszünk. Annyit még azért tudok várni! :D 
Kaják ma eddig: reggelire bajor-kenyér, tejszínes camping sajt, toast sonka, paradicsom és kefír. Na meg epres-zöldtea. Erről jut eszembe, vettünk az InterSp*rban mango-jasmine teát. Uhh az nagyon-nagyon finom!!! ^^ 
Ebédre tejfölös pulykamell lesz, köretet nemtom, talán rizs. Majd kiderül, vagy beborul :P 

Vasárnap van, pihizzetek egy nagyot, mert holnaptól indul megint a mókuskerék. Nyáúúú :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr984096290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása