WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Valentin vagy péntek 13?!

2012.02.14. 21:13 WannabePG

Nagyon húzós napom volt ma... Számítottam rá, hogy hosszú lesz, meg fárasztó, de, hogy már hajnalban beszopom a harci brokit, azt nem sejtettem :P

Szóval mentem a buszhoz 7 után egy kicsivel indultam el itthonról, olyan 20 körül jön a Nagylózsi busz, amin történetesen annyian voltak, hogy hiába állt meg és nyitotta ki az ajtót (csak harmadjára sikerült kinyitni, mert elől-hátul is az alsó lépcsőn álltak az utasok)... Szóval egyszerűen nem fértünk fel a buszra, szóval a busz elment, mi meg ott maradtunk a megállóban... Frankó volt :S

Hívom G-t, hogy B terv? Mondja, hogy 30-ig várjak még, hátha jön a Répcelaki, mert annak elméletileg kéne még jönnie. Én vártam és vártam és vártam, már kb 45 is elmúlt, de busz sehol. Már mindenki feladta és elhúzott, volt, akit kocsival elvittek, persze senkinek eszébe se jutott volna, hogy akkor esetleg "telekocsi" style és elvinnének másokat is...

Úgyhogy aztán 1 órán át fagyoskodtam a -5 fokba a megállóban, mert 8:22-re volt kiírva a következő busz és már nem akartam hazajönni, mert mire hazaérek, mehettem is volna vissza... Makró gyakra nem értem be, vagyis beértem, de a felét lekéstem... No mindegy, sz*rul indult a nap...

Aztán jött a sok elintéznivaló és rohanás, két óra közt elrohantunk a könyvtárba, épphogy visszaértünk, kezdődött az információs technológiák... Ekkor már negyed 1 volt és én még nem ettem semmit... Aztán 2 körül végre sikerült megreggelizni két magos zsemle és egy kefír képében. Jött a számvitel gyak, majd egy pizzás kifli. Utána felmentem, mert üzleti angolom lett volna, de csak szólni akartam a tanárnak, hogy nem tok bent lenni órán, mivel fél 5-től területfejlesztési szabadegyetem és kell a kredit... Már a harmadik oktatási hét van, de még nem sikerült egyszer sem eljutnom egyik üzleti angolra sem, pedig hétfőn is van meg kedden is, csak a hétfői a számvitel előadásommal ütközik a keddin meg eddig nem maradtam, mivel idáig nem volt számvitelem és akkor kb órákat kellett volna dekkolnom a suliban, nem volt hozzá humorom. No mindegy... Szóval aztán beültünk szabad egyetemre, fél 5-től kb negyed 8-ig nyomták. Kicsit bőlére eresztette mindhárom előadó. Amúgy nagyon érdekes volt, volt szó a szombathelyi Savaria-fesztiválról, meg egy csehországi kis városkáról és annak turizmusáról, meg, hogy miket fejlesztettek az elmúlt években és milyen költségvetéssel, EU-s pályázatok stbstb. Szóval ilyen szakmai cucc :P Nekem bejött, csak nagyon hosszú volt így szünet nélkül egybe... 3/4 8-ra értünk haza, merthogy míg én okosodtam, G haverjával együtt elment Harkára szórólapokat dobálni, hogy mire jön a tavasz, tudják az emberek, kit kell hívni, ha ablakot akarnak cseréltetni :D

Meglepi is vár ám a kocsiban, bevallom töredelmesen én nem készültem semmivel Valentin alkalmából, az én ajándékom majd 18-as karikás szeretgetés lesz szerintem, most csak ennyire futja tőlem, de szerintem értékelni fogja :P Íme az ajándékom: wf3n2hj079sbutr5ahh1.jpg Pont ilyet szerettem volna az a nagy helyzet!!! Szóval még mindig nagyon imádom az én drágámat, minden nap, nem csak ma!!! Szeriiiiiii

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr324105829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása