WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

O.o

2012.03.14. 09:47 WannabePG

Már megint bedarált a hét eleje, szokásos szerdai bejegyzésem következik :D

Elég jól érzem magam a bőrömben mostanság, kezdek kivirágozni a tavasszal együtt. Napok óta sikerül tartanom azt az elhatározásomat is, hogy 6 előtt abbafejezek mindenféle evéssel kapcsolatos tevékenységet, és csak vizet iszom, semmi íz, semmi cukros lötyi. Ennek fél kg mínusz lett az eredménye, amit én kitörő örömködéssel fogadtam <:o) Mivel a suli miatt a napjaim elég rendszertelenül telnek, hiába akarok én jó kislány lenni és reggelizni, 10órazni, ebédelni mindig ugyanabban az időben, egyszerűen mission impossible. A keddi napom olyan durva mindig, hogy reggeltől estig bent vagyok, egyszer van 1 óra pihim, vezetés-szervezés előadás és információs technológiák gyak. közt, aztán annyi. Úgy szoktam hazaesni, mint aki agymosáson ment keresztül :D Az IT meg a számvitel gyak egymás után 1,5-1,5 órában elég gyilkos tud lenni. A gondolataimat mostanság a költözés tölti ki ezerrel. Nagyon tervezgetek és gondolatban vágom a centit. Már csak 17 nap van hátra a kulcsátadásig! Mint egy lelkes kisgyerek úgy tervezgetem a falak színeit, magát a költözési procedúrát és mindent. Mivel 31.-e szombat, úgy terveztem, hogy vasárnap a kis jegyzetfüzetemmel elbattyogok újdonsült lakásunkba és méricskélünk, összeírunk. Amit nagyon szeretnék, ha egy kosszal a költözés előtt-alatt meglenne, az a nappali kifestése, és a kád-csere. A háló egyelőre marad ahogy van, az nem rossz barackos árnyalatú és mivel 2009-ben lett az egész lakás felújítva, nem is nagyon akarok hozzányúlni, meg mindenre nincs is pénz. Egyelőre a hűtő a nagy mumus, mert azt még nem tudjuk miből veszünk, pedig azt muszáj lesz. Bár tesóm erre mondta, hogy minek hűtő, úgyse marad pénzetek megtölteni :D Van benne valami :P De neméééérdekeeeel! Ha kell, akkor vajas-kenyéren élünk majd az első hetekben/hónapokban bármire képes vagyok, csak csináljukmááááár ;) Tegnapelőtt eljátszadoztam egy színkeverős programmal is és mivel nekem nagyon konkrét elképzeléseim vannak, így már szinte színkódra megvan pontosan, hogy hova milyen színt szeretnék. A képek kattintásra megnőnek ;)

A nappali: nappali2

Azért van két verzió, mert úgy szeretném, hogy az egyik fal sötétebb legyen, a másik pedig világosabb. Mivel a nappali 4 oldalából két falfelület van, mert az egyik az teljes ablak/erkély, a másik pedig már az étkező/konyha L-alakja, így aztán nem is lesz túl sok festendő négyzetméter. ;)

Az étkező/konyha: konyha

A nagy álmom az almazöld konyha ^^ Bár az Obiban Lime&Menta fantázianéven fut, de egye fene beleegyezem :D No és a háló, majd egyszer, ha oda kerül a sor: háló

Már csak az előszoba kérdéses, oda úgy gondoltuk, mivel most végig beépített szekrény van, ami elég régi, felét kibontanánk az ajtó után rögtön, ésésés oda G csinál majd egy szépséges előszoba-falat, tükörrel, akasztóval meg mindenféle földi jóval ;) A másik felén meghagyjuk, csak majd az ajtókat kell kicsit felújítani. Jó egy asztalos a háznál :D Bár inkább ezermester hálistennek! ^^ Pár éve, mikor még nem voltunk együtt G-vel, mindig azon paráztam, hogy úristen mi lesz majd velem, ha nem találok én is egy olyan párt magamnak, aki mindent meg tud csinálni a ház körül, mint apu. Mindig ezt láttam otthon, hogy ha valami happening volt, először apu orvosolta, aztán max ha ő nem értett hozzá (ami sose fordult elő általában) akkor jött valami szaki. Szóval én teljesen ki voltam, hogy a korombéli srácok már abszolút nem ilyenek és hát mindenhez szerelőt kell majd hívni drága pénzért. De aztán jött G. Tény, hogy ő nem is korombéli, mert van 5 év előnye :D Pont ideális sosem győzöm eleget hangsúlyozni, ő a legtökéletesebb pasi, de csak nekeeeem :) El sem tudtam volna képzelni régebben, hogy létezik ilyen, hogy az évek múltával nemhogy lanyhulnának az érzések, hanem csak egyre erősebben összeköt minden, a szerelem, az élmények, az egész élet. <3 Húú látszik, hogy itt a tavasz és én is zsizsegek :D Csapongósra és csöpöngősre is sikerült ez a kis bejegyzés :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr314315921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása