WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Életjel

2012.05.07. 11:40 WannabePG

Én vagyok az elveszett bárányka, aki baromira igyekszik visszatalálni a legelőre Nevetés

Az elmúlt egy hónap nagyon izgalmas volt, tele újdonságokkal és napirend kialakítással. Egy igazi új önálló élet kezdésével. A naplózást meg jelentem jól elkummogtam mindig, erre nem vagyok büszke egy iciri-picirit sem Zavarban van
Szóval beköltöztünk a kis szerelmi fészkünkbe és kezdetét vette a végtelen történet. Aki lakás/ház tulajdonos, az úgyis tudja, hogy ennek soha nem lehet teljesen a végére érni, mert mire minden megvan, indulhat előről az egész. De én azt mondom, élvezetes kis mókuskerék ez.
A képeket azért igyekeztem mindig felrámolászni az aktuális állásról, ha mást nem, akkor Facebookra.
Közben G is elkezdett dolgozni az új munkahelyén Ausztriában. Szerencsére nagyon rendesek vele, és az első hét benyomásai csupa pozitív dolgok voltak.
Na és mivel diétáról is szól a kis életem, hát essék néhány szó arról is. Tényleg csak néhány, mert annyira nem volt mostanság fókuszban ez a dolog. Nem maradt már rá idő a lakás és a suli mellett. Szerencsére volt annyi mozgás és pörgés, hogy tudtam tartani a súlyom, szóval a 2012-es mérlegem mníuszos hála istennek. Mivel nagyon kevés a mínusz, ezért most, hogy kicsit már beállt a rendszer az életünkbe, igyekszem sokkal-sokkal keményebben ráfeküdni a dologra. Minden körülmény adott, szóval már csak én hiányzom a képletből, hogy oda tegyem magam 100%-osan.
Folytatom a 6 után szigorúan csak vizet elvet, mert ez bevált. Mivel sajni óriási mennyiségű zsírt halmoztam magamra, így lesz bőven miből látványos eredményeket elérni. A cél továbbra is első sorban az, hogy 2 számjegyű legyek végre. Nem akarom dátumhoz kötni, meg semmihez, mert ezek eddig sem motiváltak eléggé úgy fest. Csak jól akarom érezni magam a bőrömben és egészséges szeretnék lenni. Ez minden! Nem olyan nagy dolog, de annál több kitartás és fegyelem kell hozzá a részemről.
Tegnap volt G szülinapja, hatalmas meglepivel készültem. Kapott egy csudiklassz bringát, és anyuék hozták el úgy, hogy nem is sejtett egyáltalán semmit. A hatás megvolt, fülig érő vigyor és nagy örömködés és boldogság. Gyorsan ment is egy kört a ház körül az új járgánnyal. Annyira jó érzés volt látni, hogy mennyire boldog. Utána ünnepi ebéd volt, anyu csinált fincsi gyümilevest, a második fogás pedig az én művem volt, spenótos-tejszínes durumtészta volt, jó fokhagymásan. Szerencsére mindenkinek nagyon ízlett, egy adagocska maradt mára is G-nek elvinni.
A "tortája" joghurtos-citromos-narancsos-epres-piskótás álom volt. Melegben jó az ilyen hűsítő könnyed sütike.
Szóval 28 éves lett az én drágám, és hiper-szuper napunk volt!
Íme a kis boldog szülinapos az új bringáján:


Az ünnepi hamika után kapott még egy ajcsit, egy késélezőt, mert anyuéknál mindig azt nyekteti, gondoltam jól jön majd neki egy itthonra is. Szóval nálunk majd vigyázni kell, mert mindig élesek a kések Nyelvöltés
Mikor anyuéknak sajni indulni kellett, akkor lekísértük őket, integettünk, aztán spuri fel a lakásba egy kis romeltakarítás, miegymás, aztán elsuhantunk bejáratni a járgányokat.
Mentünk egy jó nagy kört Sopronban és teljesült egy nagy vágyam is, hogy tekerhessek Európa leghosszabb főterén, alias a Deák téren. Összefutottunk G haverjával is, és hármasban elmentünk fagyizni egyet. Ez volt a jutalom, meg a bíztatás, hogy hazafelé is bírjuk majd a tempót hegynek fel.
Mivel én nagyon puhos vagyok, azért mire hazaértünk már lógott a nyelvem. De kellemes fáradtság volt, olyan, amit csak egy klassz edzés/élvezetes testmozgás után érez az ember. Mivel nekem hatalmas a túlsúlyom, gyakorlatilag csak két mozgásforma van ami tényleg ezzel a kellemes fáradtságérzettel tölt el, a bringázás és az úszás. Ebből az úszás a favorit.
Alig várom már, hogy mehessünk Siegendorfba pancsikolni és kiélvezni a naaagy úszómedence adta lehetőségeket. Már csak egy klassz kis úszódressz kéne, ami összefog, ápol és eltakar. Addig marad a bikini és remélem G nem ég velem nagyon-nagyon Zavarban van
Visszatérő posztnak egyelőre asszem elég ennyi, most pedig irány a mosogató, mert tegnap anyu hozott még pár leveses-tálat, meg kis csészikéket, tányérokat, lábosokat, miegymást, amit elmosok és keresek nekik valami klassz helyet a konyhaszekrényben.

Have a nice day! Kacsintás

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr544497928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása