WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2012.06.15. 22:59 WannabePG

Ma reggel jó korán indult a nap. 8-ra már kész voltam a kb 70 perces gerinctornával is. Utána kis pihi, majd irány a gyógyszertár a reggeli gyogyóért. Nem volt őszinte a mosolyom, még a sétálás is fájt. Alig vártam, hogy hazaérjek és bevehessem a fájdalomcsillapítót amit kiváltottam. Sőt valójában már a patikában be akartam venni, de aztán ledumáltam magam róla, mondván hero vagyok, kibírom hazáig. Majd betojtam, de azért hazaértem, bevettem a gyogyit, majd nekiláttam reggelizni. 2 kis szelet rozskenyér volt, toast sonkával, és jégsalátával, meg tejszínes sajtkrémmel. Ebédre paprikás krumplit csináltam, de olyan 2 körül ebédeltem egy picike adagot sok savanyú kápival. Mire G hazaért, adtam neki enni én is megéheztem újra, szóval megint toltam egy fél adag krumplit. :$ Szintén sok savanyú kápival, mert imádom! Utána elzúztunk Cenkre, szerszámokat elpakolni és autót cserélni, úgyhogy most egy napig Ford-al nyomulunk. Kaptunk cseresznyét is, úgyhogy hazaérve nekiálltam enni a cserit. Megnéztem az update 1-es kódú. Nem tudom mennyit ettem, annyira nem sokat, de hamar eltelít. Aztán meg jön a büfizés, mert felfúj egy pöppet. De nem para, finike nagyon, csak picikék. Nem volt valami sok jó idő rá. De édesnek édes, mint a méz és roppanós is.
Ennyike volt ma, kíváncsi vagyok holnap hogy fogom bírni a melót. Megyünk két ablakot cserélni. Még szerencse, hogy a fájdalomcsill./gyull.csökkentő a reggeli beszedendő, így azért talán bírni fogom a napot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr994591367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása