WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

ó ittenem

2012.06.23. 09:36 WannabePG

Hol is kezdjem?

Tegnap még a gépet bekapcsolni sem volt idő, fél 7-től talpon voltunk és mentünk a dolgunkra.
Először irány a piac, sikerült venni szépséges paprikát és paradicsomot (400ft volt kilója), és tényleg rendes paradicsom íze van a paradicsomnak. Ezzel kibekkeljük majd míg már a "saját"-ból kapunk egy kis ellátmányt :)
Összefutottunk G volt munkatársával is, vagyis egész pontosan nem közvetlenül volt az, a takarító néni a Veluxban azon a részlegen, ahol G volt. Télen G-vel járt dolgozni reggelente összeszedte, mert nem szeret olyankor vezetni. Nahh lényeg a lényeg, beszélgettünk, mesélte ő is, hogy továbbra is diliház van. Mióta G eljött mindenki azt meséli, hogy mintha ráérzett volna, hogy mikor kell dobbantani. Tényleg nagyon jól jöttek ki a dolgok szerencsére :) A költözés az új munkahely, MINDEN! Nagyon szuper kis életünk van hálás vagyok érte a juniverzumnak, hogy ilyen jól összehozta :))) Minden nap egy ajándék! ^^ Szóval trécseltünk egy kicsit Erzsi nénivel, aztán megajándékozott két csokor petrezselyemmel - ami azóta apróra vágva a fagyóban pihen ;) - meg még egy szépséges cukkinit is kaptam, azt a nagyobbacska fajta rántani valót. Biztos fincsit kreálok majd belőle :)
Szép zöldségekkel megpakolva értünk haza, de előtte még megreggeliztünk, mert ha piac, akkor lángos. :D
Bánfalván van egy lángos-ház, amit nagyon dicsértek sokan, de eddig ahányszor arra jártunk (este) már nem volt nyitva sajna.
No most korán odaértünk, ezért MÉG nem volt nyitva. Háromnegyed 8-ra értünk oda, úgyhogy negyed órát vártunk a kocsiban és mi voltunk a nap első vásárlói :P
G sajtos-tejfölöset evett én pedig egy Poncichter-lángos nevezetűt, ami gyakorlatilag olyan, mint a bolognai ragu, csak még vörös bab is van benne és a tetején persze sajtika. Nyami volt nagyon! :)
Aztán itthon lepakoltunk, majd irány Cenk. Tegnapelőtt apósék hoztak egy kör szekrényt már, de még így is 3 körből volt meg az egész szekrénysor. No comment :P Míg ők forgólódtak a cuccokkal én lelegeltem a málnabokrot 10 órai gyanánt :D
Végül is nem lehet okom panaszra, mert a szekrénysor darabjai nagynehezen átértek és a lényeg, hogy már a helyére került és csak is engem vár, hogy áttörölgessem és birtokba vegyem. Tegnap megkérdeztem G-től, hogy szabad kezet kapok-e és úgy rendezhetem be, ahogy én szeretném, vagy minden maradjon úgy, ahogy Cenken volt belakva. Azt mondta enyém a pálya. (Muhahahhahha:D) szóval akkor hivatalosan is kitúrtam őt a saját szekrényéből :DDDD Najóóó pár kicsi polcocskát TALÁN meghagyok a gönceinek :P De gonosz vagyok már korán reggel istenem :D
Voltunk Deutschkreutz-ba is shoppingolni, elvertünk egy vagyont, pedig csak kaja/pia élelmiszerféléket vettünk, aztán megint vissza kellett menni Cenkre, mert megérkezett a 6 db redőny, amit jövőhéten teszünk fel Fertőszentmiklóson, de nem adták oda apósnak, csak G-nek, merthogy nála volt a meghatalmazás nem nyomtatta ki a bolond, hanem csak a laptopot hozta, amin volt... Na mindegy szokás szerint agyon bonyolította az életét, mert PASI :D Utána irány végre Sopron, aztán felcuccolás, gyors ebéd (gyümilves, édes-savanyú csirke jázmin rizzsel), majd szekrény szerelés és ajtók állítgatása. Nem sok időnk maradt aztán gyönyörködni a szekrénysorban, egy gyors zuhany, öltözködés, aztán irány a Fő tér, merthogy itt Sottyonban most éppen KÉKFRANKOSOK ÉJSZAKÁJA & SZENT IVÁN FOLKFEST van, meg még asszem Tündérfesztivál is.
Magyarul megint egy 3-napos dolog, hogy lehessen borozni. :D
Bár tegnap nem vittem túlzásba, pár kortyinckát ittam az édes Zenit nevű fehérborból, meg egy nyalintásnyi Rosé volt. Meg fél liter ásványvíz. Viszont megint lángosoztunk vacsi címszó alatt, majd kicsit később borozgatás közben befigyelt egy kisebb adag popcorn is és hazafelé meg még kürtős kalácsot is ettünk. Kb egy felet ettem meg, meg adtam G-nek is belőle, meg még maradt egy 4 karikányi kb ami a mai reggelit szolgáltatta. Jó hizlaló és sajnos isteni finom...
Jó kis este volt egyébként és ma pedig folytatása következik. Csak azt nem tudom mi a fittyfüttyöt csináljak, ha azért én is borozgatnék, mint a többiek, de nem szeretném, hogy plusz 1 kiló legyen az eredmény a mindenféle vásári forgatag miatt. Na hát várom még a nap folyamán a megvilágosodást :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr214606014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása