WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

hidro zh jujjjj

2007.11.29. 14:59 WannabePG

Fúúú végre itthon és végre nyugi van! El sem hiszem. Igaz nem sokáig, de leírhatatlanul kifáradtam az elmúlt pár napban. A mai ZH-ról meg csak annyit dióhéjban hogy állatira nagy szopatás volt az egész úgy ahogy volt, ráadásul nem is a tanár iratta velünk, hanem két valaki, és mászkáltak és puskázni se lehetett szóval rémes volt komolyan... Meg a számítási feladatok sem voltak egészen kristálytiszták... A fogalmak közül meg egyet nem tudtam... De majd meglátjuk mire elég az amit alkottam. Ha semmire akkor az ciki, mert akkor javító zh-t kell írni és az valahogy nem a legjobb dolog. Főleg, hogy kartográfiából is már egyre kell mennem tutira, meg földtanból is kell majd csak azt a második félév végén... ááhhh kiakasztó ez az egyetem dolog de most halál komolyan. Bölcsésznek kellett volna menni:P Nahjó mára csak ennyit, mert tényleg nagyon fáradt vagyok, és már nem fog az agyam sem, meg kettőig sem látok el, és különbenis hiányzik a drágám is nadon so... Nyűgös vagyok kicsit-nagyon!!!

Peace

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr301859081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása