WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Születésnap, miegymásos

2008.03.10. 23:00 WannabePG

Ma hajnali fél 12 kor a telefonomra riadtam fel, de még jó, hogy úgy döntöttem mégis felveszem, mert végülis „jó” hírt kaptam. Az RTL-től hívtak fel, hogy „átjutottam az első rostán, és holnap fél egyre megint be kéne menni, pontosítani miről is szólna a munka, mik a feltételek, stb. és akkor lehet, hogy csütörtökön már kezdeni is kéne. Meglátjuk mit szólnak majd ahhoz, hogy én heti kétszer délután suliban vagyok. Remélem megoldható a dolog, mert kéne a meló nagyon is. Viszont a suli az első, minden körülmények között. Holnap okosabb leszek, addig remélem a legjobbakat.

 Délután a 3-asban voltunk, volt tánctanárnőm 50. születésnapján. Mit is mondjak, semmit sem változott már 30 éves kora óta kb. :) Nagyon jól tartja magát, jó volt a hangulat, kis családias „összeröfi”. Nekem tetszett, volt egy-két jópofa emberke, akiken lehetett röhögni nagyokat.

 Este hazajöttünk, Szilviék mentek haza, elvitték anyut is  HÁL’ ISTENNEK! :) Most pár nyugis nap következik. Hehe. Miután leléptek, én megírtam az angol leckémet, aztán vacsiztam salátát, és utána sikeresen bealudtam a Barátok Közt alatt. És fél 11-kor ébredtem fel, mikor már régen a Mátrix ment. :) Nagyon rajtam van ez a tavaszi fáradtság féle, vagy nem tudom, mert folyton csak alhatnékom van.

 Szóval úgy fest, holnap állásinterjú, suli, szerdán meg megyek meglátogatom Petrával Szilviéket Vörösváron. De persze anyu marad, én csak megyek-jövök.:)

 

Na mára ennyi: PeAcE!!!

Szigetszentmiklós, 2008. március 10.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr331859146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása