WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Tele van a ...

2008.10.26. 16:51 WannabePG

 Hm hát a mai napomról csak annyit dióhéjban, hogy minden egyes felesleges b*szogatással csak erősödik bennem a tény, hogy BAROMIRA RÜHELLEK ITTHON LAKNI!!!

 Miért? Merül fel rögtön jogosan a kérdés... Azért mert nevetségesnek sőt mi több röhejesnek tartom azt, hogy amiatt kell folyamatosan a csesztetést hallgatnom, mert pl. cigi szagú a ruhám ha hazajövök hétvégén és tényleg rohadjak meg, hogy nem kint ácsorgok az adott hely előtt, nehogy füstös legyen a ruhám... Mintha én tehetnék róla, mellesleg mekkora egy rohadék vagyok, hogy mosni kell rám komolyan :D SZÁNALMAS!!! Ja meg ne is egyek 2 zsömlét mit képzelek magamról az elvinni van ANYUNAK... Nahh már előre várom mekkora balhé lesz ha kiderül, hogy tejet is mertem inni, és akkor kész kitör a harmadik világháború, mert az meg kell a kávéjába. Lenne megint akkora botrány, mint múltkor, mikor kölcsönadtam pár pulcsit a barátaimnak, hogy ne fázzanak... Komolyan ez normális hogy így megy? Én nem hiszem... Eskü mikor szegeden laktam minden szép és jó volt nem b*szogatott senki semmiért, és mindent akkor és úgy csináltam, amikor és ahogyan kedvem tartotta. Visszasírom ám... Ha lehetne három kívánságom akkor az egyik biztosan egy klassz állás lenne jó fizetéssel, amiből végre fognám magam és elhúznék innen... Aztán majd lennék én is hétvégi tökéletes gyerek mint a bátyám... Érdekes míg itthon lakott vele is csak a baj volt elment most ő a mintapéldány. Így megy ez?!?! Kiborító... Néha magába nézhetnének a szülők is, hogy milyen igazságtalan amit csinálnak... Személy szerint én már baromira ki vok ettől akadva és minden vágyam az, hogy önálló életem lehessen... Kár hogy ebben a rohadt világban minden a pénz körül mozog, mert amíg az nincs meg van lőve az ember lánya mint ahogy én is... Márpedig a suli fontos nekem, és amiatt meg a munkavállalás elég nehézkes... Ördögi kör, na de mindegy nem akarom feladni a reményt, hogy lassan elhúzhatok innen jó messzire... Nem akarok én is 28-30 éves koromig itt szívni, mint ahogy a nagyok csinálták. Bár én vok a gyökér, ha nem lennék itthon nem lenne kit buzerálni... Csak az is ide tartozik h az is baj ha nem vok itthon az is baj ha itthon vok. Na b+ és akkor feleljen meg az ember az összes cseszett elvárásnak. Áhh tele van a tököm az egésszel!!!!

 

***Katus mérges, elvonul puffogni...***

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr921859169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása