WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

xyz

2008.11.24. 20:07 WannabePG

Nagyon hasznosan töltöm az időmet mióta ilyen sok lett... Délben keltem fel, pedig kétszer is felébresztett a telefon, valami magán telefonszám hívogatott de nem volt kedvem felvenni... Igazából pont leszartam, felőlem a római pápa is hívhatott volna, vele sem akartam volna tárgyalni. Hagyjon engem békén mindenki aludni!!! Ebédeltünk, aztán elvoltam a géppel szarakodtam. Szegény laptop már nem volt kikapcsolva 3 vagy 4 napja, aztán már minden baja volt. Kiírtam két dvd-t, meg egyet jól elb*sztam... El is fogyott a sima írható üres dvd-m valahonnan lőni kell majd olyat is okosba. Megnéztem a Betépve c. igen "remek" filmet, majd megnyugodtam, hogy milyen jó is, hogy egy újraírható dvd-re írtam ki, mert, hogy ennek törlés lesz a vége az majdnem 99%! Egyszer megnézős film volt, és azokból is a szarabbik fajta... Meg amúgy is 100évig tartott mire sikerült végignéznem, mert valami mindig félbeszakított... A végére már idegbeteg voltam komolyan, kb. utoljára az Egri Csillagok olvasásakor voltam így... Az ment ilyen lassan és nyögvenyelősen mert baromira nem jött be... Ízlések és pofonok... Gondoltam aztán, hogy stresszoldásképpen felmászok a szobabiciklire és tekerek egy jót, ami így is lett, aztán még a CHI géppel is megráncigáltattam magamat, de elkeserítő módon baromira nem lettem higgadtabb tőle... Pedig gyakorlatilag semmi okom az idegeskedésre... Csak úgy alapból jó lenne valakinek behúzni egyet, csak mert miért is ne? Szerintem a hormonjaim szórakoznak velem... Lassan idő van aztán ilyenkor mindig ingerült vagyok. De attól még valakit akkor is jó lenne kicsit megütni!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr391859174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása