WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Tartom

2010.05.13. 15:19 WannabePG

  A kilóimat és a dekáimat is ezerrel. Lehet, hogy rájöttem, miért nem megy lejjebb. Mert már megint nem iszom eleget. :$ Egyszerűen elfelejtem, meg nem füllik a fogam a vízhez. Nem szeretem a mindenféle útóízeket a csapvízben, ásványvíz meg csak bubis volt itthon. Na ma ez orvosolva lett, elhatároztam magam, hogy rászokom a víz ivásra. Kezdésnek ízesített vizet vettünk, amiben sajna van cukor is meg minden, ugyan nem sok... De idővel ezt is szeretném tényleg víz víz-re leredukálni. De most még kell, hogy citromos legyen, hogy alma litchi-s és mindenféle ízű, illatú. Egy kisebb vagyon, de muszáj innom egyszerűen mert, ha nincs elég folyadék, nincs normális anyagcsere, se méreganyagtisztulás se semmi. Az éltetőő víz! Felkerült a virtuális post is a jobboldalra az asztal felületre a FOLYADÉK címszavacskával. Ez kell, hogy eszembe jusson. Most, hogy így írok róla, iszom is egy kortyot, egészségetekre!

  Ma jó mozgalmas volt a délelőtt, voltunk Sopronban vásárolni egy kicsit, aztán kimentünk Ausztriába tankolni. Jövésmenéssel mindennel együtt is röhögve jobban járunk, ha kint locsolunk a szekérbe, mint itthon, ahol hetente emelik a benzinárad, ráfogdosva a Görög válságra... Kátásztóóóf!!! Amikor hazaértünk, gyorsan összedobtam egy ebédnek valót, flekken fűszerezésű pulykamell csíkok, krumplipürével, csalamádéval. Én inkább a csalamádét ettem hozzá, mint a krumplipürét. Ja meg tejföl is volt hozzá, az meg nem másért, mint, hogy baromi sós lett a hús. SZERELMES A SZAKÁCSNÉ! És tényleg! ;)

 

  A tesztet reggel megcsináltam, egy csíkos lettem, szóval nincs baba. Nem mondom, hogy meg voltam lepődve, valahol a lelkem mélyén tudtam én, hogy az nem ilyen, azt biztos érezném. Meg amúgy is, nincs tervben, védekezünk is, úgyhogy nem most jött el az idő. Még nem! Majd a diploma után! ;) Viszont arra még nem derült fény, miért is akarnak leszakadni a melleim. Lehetséges, hogy a természet csúnya játékot játszik velem és tényleg nőnek? Főleg a jobb, ami már amúgy is a nagyobb. Az kezdett el annó először nekiindulni. Ha belegondolok, egy nyár alatt szépen kibújtak. Majd meghaltam akkor is annyira fájt... Na mindegy, majd kiderül, hogy mi a szitu, addig meg marad a masszírozás, vagy én, vagy G! (18) :)))))

 

  Kajcik eddig:

R: G csinált nekem sonkás tojcit 2 tojásból. Nagyon finom volt, el vagyok ám kényeztetve!
E: Flekken fűszerezésű pulykamell csíkok, krumplipürével, csalamádéval.
U: 1 marék mandula lesz
V: Hoztunk a pékségből fini nutis croissant, hatkor azt bemjaszolom egy bögre finom meleg kakaóval.

  Mozgás ügyileg az a szitu, hogy valszeg nemsokára nekiállok egyet Zumbázni. Mivel tanulni képtelenség ebben a ricsajban, marad a fizikai táplálék a szellemi helyett. A héten úgyis elmaradt. Ezért utálom, mikor tanulni kell mert borul az egész napirend. De már nincs sok hátraaa! (Még úgy 60-70 év ha minden igaz xD ) A hangzavar meg azért van, mert éppen kazán áthelyezési munkálatok folynak itthon. A pincéből felköltözik egy szintet, a garázs sarkába. Így nem kell majd annyit császkálni a tüzifával, meg be lehet kötni a másik kéményre az új kazánt, mivel a régi kémény kb. 1,5 éve úgy döntött, hogy ő kigyullad. Aztán azóta is abban ment a fűtögetés, nyilván alapos kitakarítás után, de a kövi tél már az új kémény beavató szertartásával indul majd.

No, de ennyit most, mindenkinek további fúrózaj mentes kellemes napot!


 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség szerelem életmód diéta fogyás főzés

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr702000293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása