WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Katus még mindig beteg (113.3)

2010.06.04. 13:44 WannabePG

R: 1 natúr activia, 1 szelet diétás kenyér pirítva, 1 paradicsom
T: 1 actimel
E: 25dkg vegyes zöldség sütőben grillezve, egy fél citrom leve rá, meg egy pohár natúr activia. Francia sali jellege volt. Kicsit több,mint a felét bírtam megenni, szal kb. 15 dekát, aztán G-re tukmáltam, jó volt salinak a fasírtja mellé.
U: 2 zabfalat, meg egy marék bogyós gyümi. Van benne szeder, málna, eper, ribizli, áfonya meeeg meggy. Mirelit cucc, dehát jelenleg ez is több, mint a semmi. Gyümiket kívánok csak szinte.
V: 1 körte, 1 actimel


  Délután sikerült egy nagyon csicsikálnom, így már a közérzetem is kezd javulni. Az idő is besegít, délutánra kisütött a napocska, most is még egészen jó idő van. A héten eddig minden nap füstölt a kémény szorgosan, ma talán elhagyható és kis szerencsével, holnap még tán a kertbe is kijutunk levegőzni egyet. Aztán viszlát bacik, üdv. friss levegő! ;)

  Mozgás ma sem volt, délelőtt bejártuk Sopront ez több volt ígyis, mint megerőltető. Hogy honnan lehet tudni, hogy tényleg beteg vagyok? Két jele is van, ha nekem nincs étvágyam akkor én beteg vagyok! :D A másik pedig, hogy nem volt kedvem a shoppinghoz. NEKEM!? Úgyhogy végülis még nem tettem magamávé a szandit, amire egy hónapja áhítozom, de ami késik az nem múlik! ;) Most már talán a jó iső is megérkezik hozzá, hogy hordhassam is, ne csak nézegessem majd a polcon.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg életmód fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr162056122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása