WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Egyveleg

2010.06.11. 12:04 WannabePG

  Tyűű hát hol is kezdjem? Tegnap este elcsaltam G-t futni. Fel szerettem volna avatni az új futócipőmet, ami mellesleg ugyanolyan, mint az övé, csak nőibe. 4km-es távot tettünk meg így első nekiFUTÁSra :D 1perc futás, 1 perc séta kombóval. Ezt 12X ismételtük. A végére kellemesen elfáradtunk, bevallom én azért párszor kapkodtam a levegőt rendesen a 10. körtől futás közben. Mindig is utáltam futni!!! :D Még így is azt kell mondjam, maximálisan megérte, mert a mérleg ma reggel fél kilóval kevesebbet mutatott. Igyekeztem körültekintő lenni, volt bemelegítés, a végén levezető séta, nyújtás. Nincs is izomlázam egyébként, a csípőmet érzem egy kicsit, meg a sípcsontom környékét. Tehát itt is vannak izmaim és ez jóóó!!!

  Ha már így beharangoztam, akkor teszek ide képecskét a cipőről:

 

Katt a képre!

Nagyobb méretért katt a képre! ;)

 

 

 

 

 

 

  Azért persze majd csinálok olyat is, ahol az én lábamon van! ;) Reklám helye: a Deichmannban most leértékelt szuper áron van a cipő, 9990.- Mivel szandiból nem volt a két soproni üzletből egyikben sem a méretemben, így hát ez lett belőle. Nem akartam már üres kézzel eljönni, mivel több, mint egy hónapja ácsingóztam arra a szandira. Le voltam törve, mint a bili füle, hogy nem igaz, hogy cipőt se kapok magamnak... Aztán így vígasztalódtam! :D De maximálisan megérte, klassz a cipő nagyon, jól tartja a lábam, puha lépteket biztosít még akkor is, ha betonon fut benne az ember. Úgyhogy én azt mondom, jó vétel volt!

  Más: Ma vagyunk 10 hónaposak a drágaságommal és tegnap csináltam neki fini liht sütikét. A hűtőben pihen azóta is, ma ebéd után felvágjuk! Csinálok képeket róla, most még a tortaformában van így annyira nem dekoratív csak a teteje látszik ki :P

  Délután megyünk Miklósra, mivel én jövőhéten vizsgázom, így vasárnap/hétfőn csak G jön haza Cenkre, én maradok és külön leszünk egészen péntek késő estig :(:(:( Pokoli rossz lesz nélküle! Valahogy azért kibírjuk, mert a muszáj az nagy úr. Vígasztal a tudat, hogy utána jöhet a jól megérdemelt pihi és napozás és koncentrálhatok 100%-osan a fogyimra, hogy augusztus 11-re már csak 2 jegyű legyen a dolog. Megígértem magamnak és szeretném is betartani.

 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség szerelem kapcsolat süti életmód fogyás futás sütés adidas deichmann

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr152073921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása