WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Szabadságon voltunk

2010.08.02. 11:03 WannabePG

  Pontosabban csak G volt szabin én meg még élvezem a nyáriszünetemet, ami sajnos olyannyira meghosszabbodott, hogy szeptemberben nem kezdődik semmiféle suli.

Szörnyen hangzik, de ez az igazság. 340 pontom van, ami sajna nem volt elég egyik helyre sem. Szóba jött sok variáció, de végül elvetettük a pótfelvételi és fizetős verziót. Egyszerűen nincs most annyi pénz, hogy félévente 120ezret össze tudjunk kaparni. Szóval új életcélok gyártásába fogtam és elhatároztam, hogy megpróbálok munkát találni. Elvégre van egy felsőfokú OKJ-s bizim, van ECDL vizsgám, talán jutok valamire. Első körben G próbál meg körbekérdezni az ismerettségi körben, hátha be tudnak tuszkolni rádióhoz, vagy újsághoz. Valami csicskamelóval is megelégszem kezdetnek kávéfőzés, iratok rendezgetése, mindegy csak el tudjak indulni valahonnan. Legyen egy kis bevétel, amiből finanszírozhatom a nyelvsulimat. Ugyanis elhatároztam, hogy leteszem angolból a felső(?!)fokút! Kell az a plusz 50 pont, mert ha indítanak keresztféléven képzést akkor jelentkezni szeretnék megint a NYME-re, ha nem indítanak, akkor szeptemberben megint próbálkozom. Nem adom fel! Na ennyit az új célokról, jöjjön a nyaralás téma...

  A szabadság úgy indult, hogy elmentünk a Balcsira dolgozni. :) Ábrahámhegyen maradt még gipszkartonozni való bpven. Mivel előtte egész héten kánikula volt így én is bizakodóan rámoltam el a bikinimet meg egy hatalmas fördőlepedőt. Illenék is ide a következő kis dalocska "Napfény járja át a szívem újra, csak egy szál bikinit hoztam el az útra..." Aztán végülis csak szombaton sikerült fürdeni este leérkezés után, mert aztán az éjjel szép kis vihar kerekedett, ami még vasárnap is kitartott, ezért nem lehetett fürdeni. Északi part lévén egy komolyabb szél, elég szép hullámokat tud gyártani és hát, mint tudjuk ez nem Siófok, hogy 1,5 km gyaloglás után érjen derékig a víz. ;) Persze azért imádom azt is!!! Ábrahámhegynél kb. ez úgy néz ki, hogy az ember bemegy a lépcsőn és hopp máris derékig, mellig a vízben van. Magassága válogatja! ;) Egy szó, mint száz, vasárnap nem volt pancsi, mert hideg volt, hétfőn már a szél miatt csak-csak jó lett volna a helyzet, de nekem még a "nemfürdősidő" kategóriát súrolta a szitu. Úgyhogy emígyen telt a szabi első három napja. Sok olvasással és keresztrejtvény fejtegetéssel, amíg a drága emberem a tetőn makterolt. :)
  Ezután Cenk felé vettük az irány, hogy mégse kelljen a fél országon keresztül hurcibálni azt a rengeteg szerszámot és miegymást... Hazafelé megálltunk Sümegnél is, felsétáltunk a várba, ugyan be nem mentünk, mert már csak fél óra volt zárásig a múzeumokban és így nem láttuk értelmét kifizetni az ezer vhány forintos belépőt, ha csak végigrohanhatunk az egészen. Így aztán hétfőn este hazaértünk, hogy kedden délelőtt megint útra kelhessünk, csak most Pest irányába. Útközben megálltunk a Tatai tónál egy picit, hogy szárnypróbálgassunk az új fényképezőt illetően. Készült ám sok képecske is, amiket majd nem leszek rest megosztani veletek esetleg egy egész postot szentelve a dolognak. ;)
  Akkor most jöjjön tömörítve az otthon eltelt 11 nap. Szerdán és csütörtökön strandoltunk, nagyon klassz volt szép barnák lettünk Dunaharasztin az Univerzumban. Péntektől jött a lehülés, már nem volt az a banán érlelő meleg így mi is inkább császkálós, pihenősre vettünk a figurát leginkább. Szombaton 4-es születésnapi buli volt az otthoni haverok társaságában. Én csináltam a tortákat, egy túró-rudi tortát és egy sport szelet tortát. Sikere volt még annak ellenére is, hogy light-piskótából volt és édesítővel és ahol lehetett kispróoltam a kcal-kat. Pl tejszínhab helyett habporból csináltam rá maszlagot és társai. Szóval bejött, reformosítom a bandát! :D Strandon sajnos többet nem voltunk mert a héten eső, szél, borongós idő, minden volt a palettán. Elmentünk Sárkányba is természetesen, bevásároltunk kézmosóból, testápolóból miegymásból, szóval erre egy ideig megint nem lesz gond. Hajpakolásom is van amin spóroltam 4-500 forintot! Jó hely ez a Sárkány Center na! (NEM fizetett társadalmi célú hirdetésünket látták) :):):)
  Volt ám még nagy élmény, végre eljutottunk IMAX moziba is. Voltunk már sokat 3D előadáson, de mondanom sem kell, hogy ég és föld a kettő! Nagyon szuper volt! A Shrekk a vége fuss el véle c. mesét néztük meg. Nálam 10-ből 9,5 pontos a mozi. A 0,5 pont pedig azért került levonásra, mert mi az, hogy nincsen üdítő tartó a szék oldalán??? Nem volt olyan klassz folyton a fölre hajolgatni érte és azon aggódni, mikor rúgom fel. :P Másfelől persze jogos IMAX-be ne kajálni menjen az ember lánya, hanem élvezni a filmet, na de kéremszépen ez olyan nyugati nem? Mivel kötjük össze a mozit? Popcorn, üdítő!!! Úgyhogy ezért egy kicsit "duzzogtunk" de magán az élményen persze mit sem változtatott. Árban pedig pontosan ugyanúgy 1800ft a felnőtt jegy, mint egy sima digitális 3D előadásra. Akkor pedig inkább foglaltatok megint előre jegyet és IMAX, mert hát nem mindegy, hogy csak három dimenzió szerű amit látok, vagy tényleg ott ülök az események közepén! ;)

  Nos, "röviden" így foglalhatnám össze a szabadságot. Sokat pihiztünk, G-re ráfért már pár kiadós alvás. Voltunk csavarogni, strandolni, vásárolni. Minden szép volt és jó! De azért picit sok volt már a végére az otthoni légkör. Félreértés ne essék szeretek én otthon lenni, csak nem ennyit. Már elszoktam az ottani dolgoktól itt egész más ritmusban stílusban telnek a napok. Vidék vs. Pest ez már mindig is így lesz. De most örülök, hogy itthon vagyunk és tervezgetem a szép jövőt. Mert az lesz! Nincs másmilyen opció! ;)

  Tegnap még utolsó nap lévén "rápihentünk" a nagy pihire, kitakarítottuk az egész emeletet, kipróbáltam anyós vizes takarítógépét is. A térdeim annyira nem hálálták meg, hogy mint hamupipőke négyképzláb pacsmagoltam a szőnyegen, ellenben csodaszép lett a szőnyeg. Akár az új! Szóval megérte, és legalább izaddtam is egy jót! Kardió tegnapra kipipálva. Ma inkább Rubint Rékát választom, már biztosan nagyon hiányol a step padom, hogy ugri-bugrizzak egy kicsit rajta! Rajtam ne múljon ;) G fél 3 körül ér haza, addig lerendezem a tornát is és akkor a délutánom már csak is az övé! Majd megfűzöm, hogy nézzünk el valamelyik nap Sopronba abba a nyelvsuliba, amit a neten kinéztem. Érdeklődjünk egy kicsit a dolgok iránt. :)

  No, kisregény mára ennyi sikeredett, remélem kielégítő volt a híradás magunkról, aztán mátül pedig vissza a monotonabb kerékvágásba. Diéta és mozgás hegyek, mert hát én még mindig Wannabe a pretty good! ;)
 

Szólj hozzá!

Címkék: egyetem szabadság életmód nyaralás nyelvvizsga

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr262192823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása