WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Ma

2010.10.02. 10:33 WannabePG

  Szalmában nyomom az életérzést, mert G elment maszekolni. Az utcában lakik egy fószer, aki vett Kapuvár külterülete környékén egy hatalmas földet, ami tiszta dzsindzsa. Fák, bokrok amerre a szem ellát. Mivel hasznosítani kívánja, így hát kért egy árajánlatot, hogy G mégis mennyiért vagdosná ki neki a fákat onnan, meg úgy egyáltalán kipucolná-e neki a területet. Persze nem egyedül, mert hát tényleg valami 3ezer hektáros etwasról van szó... Aztán megegyeztek és ma ment is csinálni az egyik kedves ismerősével. Elméletileg 5-ig ott húzzák majd az igát, szóval addig nekem is kell valami értelmes elfoglaltságot találnom. Arra gondoltam, dolgozgatok egy kicsit, aztán meg tornázom valamit. Azt, hogy melyiket, még nem tudom, de majd a kajanaplómban úgyis feltüntetem, hogy végül mire esett a választás.

  Mesélek kicsit a tegnapról is, az elég jól sikerült az éjjeli/napközbeni letargia után. Elmentünk egy kicsit csavarogni este Sopronba. Előtte Tescoztunk egyet, ahova egy ananászért mentünk be, de az nem volt, én meg elkeveredtem a ruha-osztály színes kavalkádjában és sikerült egy leértékelt tapsi-hapsis pólóval kikászálódnom onnan. Nem is értem, csak úgy jött velem. Szép türkizkék színe van, nagyon tetszik mostanában ez a szín, tavaly ilyenkor a lila volt a sláger, most ez. Elég jól megy a fekete hajamhoz. Lassan szoli idény, szóval, ha szép barna leszek, no meg karcsú!!! Akkor aztán tényleg nagyon szuperül fog állni ez a szín szerintem. De majd meglátjuk! Nos, mivel ananászt, azt nem kaptam, így elbattyogtunk az Intersparba ott végre volt egy, ma reggel le is meóztam, isteni fini, jó érettet választottunk. Miután kishoppingoltuk magunkat, az irányt az Experience-be vettük, nevezhetjük ezt tulajdonképpen G törzshelyének is, régebben, mikor még dartsozott, akkor sokat járt le ide edzegetni, dobálni, meg inni a szokásos kis citromos teáját. :D Hiába, aki vezető beosztásban van... Haha! Szóval aztán itt én megittam egy energia italt, mert már igencsak ásítoztam kókadoztam és hát gyerek volt még az idő. Később megforgattam az energiaitalos dobozt, megláttam milyen sok CH van benne rögtön nem is ízlett már annyira. Általában ezekből is a cukormentes verziót szoktam választani, de most ott nem volt, kávézni meg nem akartam... Na, mindegy, egyszer belefért, lesétáltuk, meg ledartsoztam! :D Egész jól ment ám, nyertem is párszor (talán egyel többször, is mint G :P), de hát egész más, hogy néha betalálok a jó helyre, meg mint G, aki azért ennél kicsit profibban tolja. :P Negyed 11 körül aztán elmentünk a sráchoz, akivel ma melózik Kapuváron, hogy odaadjuk neki a névjegykártyát, h milyen névre kell majd kibérelni a fűkaszát. Utána hazafelé vettük az irányt és aludtunk egy hatalmasat. Már rám fért, mert hát az előző éjszakám hagyott némi kívánni valót maga után... De azért már alakulgatok, mint púpos gyerek a prés alatt! Lesz belőlem talán betű is egyszer! Igyekszem, na! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: sopron diéta darts

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr362338925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása