WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

A konditerem halála és ilyesmi

2010.12.08. 11:34 WannabePG

A tegnapi kondi bizony dugába dőlt. Előbb bementünk Sopronba, hogy vásároljunk egy-két dolgot, gyümit, zöldséget, ilyeneket, hogy aztán mehessünk majd a kondiba. Nos odáig el sem jutottunk…

           … mert már az Aldiban éreztem, hogy görcsöl a hasam. Sietősre fogtuk, majd elindultunk az Obi felé, de mire kiértünk a boltból elmúlt a hascsikarás. Ezért beszaladtunk a Pennybe, de ott megint éreztem, hogy kezd fájni. Jó akkor menjünk az Obiba (ezek amúgy mind egy rakáson vannak egy nagy parkban), mivel ott van mosdó és elég klassz állapotban is van. (Anyós amúgy ott dolgozik, szóval bennfentesek vagyunk ott, vagy miszösz). A szükség meg ugye nagy úr… Na mindegy bementem, gondos takarítási munkálatok, de hát csak szenvedtem, fájt a hasam iszonyatosan, az alhasi tájékon is már. Kb. olyan érzés volt, mintha a jobb petefészkem már nem akarna a helyén maradni és épp leszakadni készülne. Remek! Siker nélkül jöttem ki a mellékhelyiségből, majd gondoltuk, ha már ott vagyunk, benézünk azért, mik vannak. Láttunk sok-sok szép mikulásvirágot, és karácsonyi dekoráció hegyeket is. Jó drága volt minden. Azért vettünk a hörinek egy doboz mézes rágcsálnivaló rudat. Szeret vele szórakázni, meg legalább nem hordja úgy szét, mint a másik kajáját. Aztán kifelé jövet, mondom rápróbálok még egyszer a mosdóra, mert hát megint éreztem a csikaró érzést… Na jó nem részletezném, mindenkinek volt már hasmenése, égető, csípő akármi érzés szóval… Értitek! Nem volt valami jó estém onnantól már… Kb. wc-vel ellátott boltoktól wc-vel ellátott boltokig mászkáltunk, de legalább közben mindent megvettünk, amit akartunk. Kondiba már nem mertem és nem is akartam így elmenni. Az a tudat vígasztalt, hogy legalább napközben tornáztam Rékára. Mintha éreztem volna, hogy mi lesz a vesztem este és gyorsan napközben elintéztem a napi torna adagot. :D Na, mindegy mára már szerencsére jól vagyok, nem tudom mi baja lehetett a pocakomnak, de az biztos, hogy ebédre a paradicsomos káposzta is csak rásegített egy lapáttal. Vagy lehet az volt a bűnös? Azóta már három banánon is túl vagyok, persze nem egyszerre! Na mindegy, fő, hogy túl vagyok rajta, téma lezárva! :P

           Ma én csinálom az ebédet majd, mézes mustáros csirke lesz, ami pulyka. :D Mellé pedig petrezselymes jázmin rizst csinálok köretnek. Nyamm-nyamm! ;) De mivel nálunk majd csak fél 3 körül lesz ebéd, így még ráérek bőven garázdálkodni a gép előtt. :P Ja és mivel Gabi rágja már egy ideje a fülem, anyukám meggyes-diós rétese miatt, ezért megkísérlem elkészíteni pont olyan finomra, ahogy anyu is csinálja. Remélem benne lesz a véremben a dolog és örülni fog neki a drágám. Nyaggatja már egy ideje a család női tagjait, hogy valaki szánja már meg és csináljon neki ilyesmit. Csak, hogy senki nem volt eddig hajlandó nekifogni, hogy rétestésztát nyújtson neki. :D:D Én nem is értem miért :P

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr382501641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása