WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Lassan megcsap a Karácsony előszele

2010.12.09. 13:58 WannabePG

Bizony, merthogy már ideje is volt gondolom. Idén már kicsit több feladatom lesz, mint az eddigi karikkor. Ugyanis anyu azt mondta, szeretne most pihenni és vegyem át a konyhát. Igyekszem majd ügyesen helytállni. A menüt már ki is találtam.

     Az 100%, hogy egy szuper finom hatalmas adag húslevest fogok csinálni, telis-tele finom zöldségekkel. Na és persze a többieknek az elmaradhatatlan cérnametélttel. Én maradok a tészta nélküli verziónál majd. Ezenkívül tervben van még Heidi ünnepi csirkekrémlevese is, hogy választási lehetőség is legyen, meg mert szerencsére nagy a családom és két-három napig illene kitartani a kajcinak. A fiúk (legalábbis apu és a tesóm) inkább vörös hús pártiak, ezért nekik baconbe tekert sovány karaly lesz, aszalt szilvával töltve. A lányos fronton ez úgy fog kinézni, hogy tepsis csirkemell, sajttal, sonkával és barackkal vagy ananásszal, ezt még nem döntöttem el. Ezen kívül még frissen 24-én csinálok illatos-omlós csirkét is, mert azt nagyon imádjuk! Köret lesz több fajta saláta is. Lesz friss nyers sali, jégsaliból, répából, meg mindenből amit találok és fogunkra való, ezen kívül szeretnék még csinálni hagymás krumpli- és majonézes-kukorica salátát is. Ezeket meg lehet csinálni előző nap is, mert csak jót tesz nekik, ha összeérnek az íze. Arról nem is beszélve, hogy napokig lehet enni és incsi-fincsi! Azért fűszeres tepsis krumpli is lesz még köret gyanánt, hátha a soha jól nem lakó kákabélűek valami laktatóbb verzióra vágynának. Bár ilyen nem sok van az én családomban (mármint kákabélű):$ Akkor most jöjjenek a sütikék, még itt Cenken meg fogom csinálni a boszorkányujjat, csak most keksz formájában, aztán fémdoboz és karira ez irtóóó fini lesz és omlóóósz! :P Szeretnék nagy-nagy örömet okozni a kisszerelmemnek, ezért csinálok neki egy klassz kis narancsos csokitortát. Remélem dob egy hátast tőle, olyan jól fog sikerálni. Abban viszont biztos vagyok, hogy anyu is süt majd egy jó kis zserbót, mert ahhoz (is) nagyon ért. A kihívás innentől már csak az lesz, hogy 2011-et, ne 200kilósan kezdjem. De elhatároztam, hogy nagyon ügyi leszek és kis adagokat fogok enni és este már inkább csak gyönyörködöm a szépségesen világító karácsonyfánkban, ami idén úgy néz ki, az én ex-szobámban kap majd helyet. Már nagyon várom, hogy közösen díszítsük! Csudiszép lesz biztosan! Ja és még valami, tornázni is fogok az ünnepek alatt/között/előtt/után as you like it! Mert rájöttem, hogy sehol sincs kőbe vésve, hogy a Karácsonynak zabálással és punnyadással kell telnie. PONT!

     Másban is megnyilvánul ám a karácsonyi előszél. Mégpedig a lassan összeálló ajándékötletek képe. Szerencsére idén nagyon szemfüles voltam és el-elcsíptem egy-egy mozzanatot, ki mire vágyna igazán. Kis apróságok, mivel nem vagyunk milliomosok, de már látom is magam előtt, hogy mindenki mennyire nagyon-nagyon fog örülni. Anyós ajándékának fele már el is készült és még jobb, hogy a saját kezünk munkája is benne van. Igaz G-jé jobban, de hát végülis az ő anyukája. :) Szóval ő egy sk széket kap, sőt rögtön kettőt. Ebből az egyik már készen is van, tegnapelőtt én lakkoztam le egyszer, aztán tegnap G megcsiszolta, majd lelakkozta mégegyszer. Most eldugva az ágy mögött a szobában pihen, remélem nem jön fel Évanéni tenni-venni és nem veszi észre. :D Após ébresztőórát kap, mert az övé pár hete megadta magát és most egy ezer éves szovjet szarra kel, ami inkább valami tűzoltó vészcsengőre hajaz ébresztési hangját tekintve, mint kellemesen duruzsoló ébresztőórára. Szerintem kenyérpirító feeling lehet arra ébredni, mert rögtön ki is pattan az ember az ágyból. Gondolom én :P Apu ajándékát nem írhatom le és anyuét sem mert olvassák a blogomat. SZIASZTOK! :D :-* <3 Sőt a nővérkémét sem írom ide, mert sosem lehet tudni, mikor jut eszébe elolvasni a blogom. :P Azt azért még elmondom, hogy Babyke húga múltkor elejtett egy fél mondatot, hogy tetszik neki egy kerámia házikó, ami az újkéri nagymama majdnem szomszédságában lévő "köcsögös"-nél kapható, ahogy ők nevezik. Megbeszéltük G-vel, hogy elnézünk arra és megszerezzük neki, mert már valszeg el is felejtette, de ha ott figyel majd a fa alatt, annak nagyon fog örülni. Nővérem gyerkőcei pedig csokikát fognak kapni, de nem akármilyet. Ugyanis jövőhéten hétvégén megyünk ki Bécsbe a karácsonyi vásárra és Lindt csokit tervezek nékik hozni. Aztán majd nyaggathatják az anyjukat, hogy az a finom fiiinom csoki olyat mééég :D:D:D:D Na egy személy van, akivel nem bodlogulok, az a drágalátos bátyókám. Anyu szerint Jägert kéne vennem neki, mert azt nagyon szereti. De én a tusfürdővel, piával és előre csomagolt ajándékcsomagokkal úgy vagyok, hogy arra rá is írhatnám üdvözlőkártyaként, hogy "nem vagy nekem fontos, mert nem is ismerem a vágyaidat és vettem neked egy Joker ajándékot, mert nem volt jobb ötletem"... Nekem pedig a karácsony nem erről szól, úgyhogy még van egy icike-picike időm kifundálni, mit is kapjon Zolcsika. :D Huhh ahhoz, képest, hogy pár sort akartam vésni, egész tartalmas kis bejegyzés kerekedett. Szokásos szófosás :$

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr942504340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása