WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Gyors bejegyzésecske

2011.01.23. 23:45 WannabePG

Ma shoppingolni voltunk és találkoztunk egy kedves barátnémmal. Elköltöttem egy kisebb vagyont körmös cuccokra, de nagyon klassz dolgokat szereztem be!

Egész jól el is ment a nap ezzel, este nem tudom, hogy merre lesz a séta, de elég álmoska is vvagyok, még meglátjuk, hogyan tovább.

Délután, mikor hazaértünk még nekiálltam muffint sütni, újra Alice félét, csak most fele zabpehely, fele teljes kiőrlésű rozslisztből csináltam meg. Nagyon klassz és fini lett! Képeket is gyártottam ismét, ugyan nem jött fel olyan szépen, mint a fehér lisztes és az itteni sütőforma nagyobb is, de ízre szuper omlós és krémes lett. Főleg mivel tortabevonót is tördeltem bele "díszítés" gyanánt. Kellemesen megolvadt és keresztülfolyt a tésztán és... Na gondolom nem kell részletezni, beszéljenek helyettem a képek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr352608742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása