WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

2011.02.10. Csütörtök

2011.02.10. 18:13 WannabePG

No hát a mai nap igazán izgalmas volt minden tekintetben. Kaja ügyileg egy combos 1670/232-vel zártam, nem vagyok túl büszke rá. Attól lendült alaposan túl a mai limit, hogy megittam 1,5 liter Olympos mandarin levet. Egyszerűen egész nap hiába ittam a vizet éreztem, hogy valami savanykásat KELL innom, mert a víz nem oltja a szomjam.

Na bevertem az üveg mandi-levet és máris semmi bajom sem volt azóta se. Fura egy szerzet vagyok tudom! :P

Munka ügyileg, mint ahogy már azt kifejtettem, de azért leírom mégegyszer: az állást sajni nem kaptam meg, mert nagyon nem a végzettségemnek és az erősségeimnek megfelelő volt, de a csaj egy tünemény volt nagyon jót beszélgettünk és végülis annyiban maradtunk hogy elteszi az önéletrajzom hátha. Mondta, hogy nagyon szimpi voltam neki. Azért jól esett egy kicsit "produkálni magam". Legalább nem felejtettem még sokat a hogyan adjuk el magunkat című énemből. Feldobott ez a nap pedig nem is kaptam munkát. De legalább valami kis reményfény felcsillant, az is valami! ;)

Holnap nagy nap lesz! 1,5 évesek leszünk Móksz-al. Durván rohan az idő. Muffint fogunk sütni ennek örömére, én a kókuszos kakaós Alice félére pályázom és mivel az tetszetős volt a drágámnak is, ezért szerintem nem lesz ellene neki sem kifogása.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr302652137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása