WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

És akkor a mai nap, azaz csütörtök

2011.04.21. 12:02 WannabePG

A tegnapi nap gigantikus kajálása fényében ma reggel jól el is felejtettem a mérlegre állni, de azt hiszem jobb is, mert akkor minimum egy ájulással kezdem a napot...

Eddig még csak a reggeli és a tízórai volt meg, szokás szerint össze-vissza csúszásban... Reggelire 3 szem fügés jóreggeltet ettem, fél 12-kor meg "tízóraira" 1,5 császárzsömlét téliszalámival, három falat kolbásszal, vajjal, paradicsommal, paprikával. Ehhez tejeskávét ittam. Majd desszert gyanánt bekaptam egy csokis kekszet, gratulálok, tapsvihar... Anyós azt mondta ma nem főz, ők rántottát ebédelnek most épp, G vitt kaját a melóba a tegnapi rántott halból, én meg jobb lenne ha inkább ragtapaszt tennék a számra és megtanulnék fénnyel táplálkozni. Van jégsalim, meg vettem múltkor Iglo Nuggetset, amit olaj nélkül is ki lehet sütni sütőben. Lehet hogy ezt így összepárosítom aztán hadd szóljon...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr302844699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása