WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Rossz pénz nem vész el...

2011.09.09. 16:56 WannabePG

…csak maximum átalakul über-elfoglalt egyetemistapalántává :P

Ma azt terveztem, hogy délig fogok lustálkodni. Ehhez képest, 7:45-kor felébredtem és fel is keltem, mert éreztem ebből már nem lesz visszaalvás. Nem is baj, gondoltam így hamarabb nekiláthatok az egész héten felhalmozódott teendőknek. Jaa hát 11-ig kb. a gép előtt ültem ennek fényében, elolvasgattam a naplókat amiről lemaradtam, meg a fórumokat meg mindent. Jól el voltam.

Aztán a körmeimet is megcsináltam, megint 5 méteres lenövésem volt. No igen ezzel sosem volt gond nálam, se köröm, se haj tekintetében. Nő, mint a bolondgomba, csak éppen a minősége csapnivaló… Erről jut eszembe, valamikor illene már fodrászhoz is ellátogatnom, mert kb nyár elején voltam utoljára és igencsak odavannak már a töredező hajvégeim, a 10-15 centis lenövésemről nem is beszélve…

Kaptam ma egy mailt a Neptunon (is), meg a 2011-es KTK-s gólyás Facebook csoportban is, hogy vasárnap kirándulást szerveznek a Firmák a Sörház dombi kilátóhoz. Ezt már múltkor említettem volt, itt kérte meg G a kezem ;) Szóval vasárnap 15:00-kor az RK elől indul a mulatság (RK=Régi Kollégium). Van még UK és VUK is alias új kollégium és vadi új kollégium. Ki vannak pihenve mi? :D

Na és akkor ha már említettem a Firmákat, akkor beszámolok egy kicsit az itteni Selmeci hagyományról, hogy hogy jön ez az egyetemhez. Nagyon kis cuki hagyományőrző létesítmény ez a mi Nyugat-Magyarországi Egyetemünk. Ott kezdődik alapból a történet, hogy a suliban minden tanárnak, portásnak, de még a takarítónak is úgy kell köszönni, hogy “JÓ SZERENCSÉT” Nincs ám szia, meg szép napot meg anyám tyúkja, hanem JÓ SZERENCSÉT! van. Ez onnan ered, hogy régen ugye a bányában a bányászok egymásnak így köszöntek, elvégre hát volt is a jó szerencsére szükségük bányaomlás ellen pölö. Szóval ez az első megszoknivaló itt a fene nagy entellektüel létben :P

A másik érdekesség, hogy itt nem gólyák vannak, és nem gólyatábor, hanem Balekok és Balek hét. Akarom mondani bALEK-ok és bALEK hét. Olyan Nemecsek Ernős feelingem van :D Szóval mindenféle szívatáson és megpróbáltatáson kell keresztül menni, míg egyáltalán valaki kiérdemli, hogy Balek lehessen. Kezdetben mindenki pogány, vallási hovatartozásától függetlenül. És ha van egy kis szerencséje, valamilyen csoda folytán majd egyszer megkeresztelik és így becsatlakozhat az egyetemi “elit”-nek nevezett körbe. Állítólag itt már könnyebb boldogulni a felsőbb évesek segítségével is, jegyzetek beszerzése, bizalomba fogadás ez az amaz. De ehhez hosszú szenvedésekkel teli rögös út vezet ám. Szóval én most pogány vagyok, tanszékezni kell járni, megtanulni a 10 parancsolatot és a nótáskönyv teljes tartalmát, és a többi és a többi. Aztán úgy kb az első hónap után el lehet kezdeni gondolkodni, hogy Firmát válasszon magának az ember. Olyan felsőbb éves hallgatót, aki úgynevezett mentora lesz a gólyának és ha minden próbát kiáll talán közbenjár a keresztelkedése érdekében. Vagy nem, de az biztos :D Egyelőre azt mondták, idén senkit nem keresztelnek meg, mert nem érdemeljük meg :D Na de gondolom azért ez még változhat :P Hmmm mit is meséljek még? Egyelőre most ennyi jut eszembe nagyvonalakban a hagyományőrzés részéről. Még én is csak most tanulom, annyit tudok, hogy most még én vagyok a legutolsó “véglény” a nagy hierarchikus láncolatban :P A véglény szó szerinti idézés volt :D Kedvesek velünk na :P

Az előadások közt van nagyon szuper, elviselhető, és eddig egy kifejezetten halálosan unalmas is. Pedig maga a tárgy izgi lenne, csak szegény professzor nem nagyon van rajta a szeren. De ki tudja lehet, majd megszeretem. Vagy nem :P Csak legyen meg minden elsőre és akkor boldog leszek nagyon-nagyon.

A matek az örök mumusom, de tényleg. Próbálom maximálisan felkötni a gatyeszt, azaz nem csak próbálom, hanem fel is fogom kötni. Különben nagyon nem fogjuk egymást szeretni a deriválással és integrálással :P Kis hátrányban azért vagyok, mert már majdhogynem 4 éve nem tanultam matekot, szóval amint hazakerülök, összeszedem a közép sulis matek könyveimet és feladatgyűjteményeimet, mert hát van mit átismételnem az már tutkó!

Kajálós részről most annyira nem tudok nyilatkozni, jelenleg az új élethelyzet lefoglalja minden szabad gondolatom és percem, szóval maradjunk annyiban, hogy a héten ettem amikor és amit tudtam. Tegnap este viszont belém bújt a PMS kisördöge és felzabáltatott velem vagy 10ezer üres kalóriát chips, csoki és gumicukor képében. Meg még napraforgómag is volt… Féktelenül elszabadultam az már szent igaz :S Tipikus egy héttel Vér-néni érkezése előtti ide nekem az oroszlánt is 22-es csapdája. Édeset kívántam aztán sósat aztán arra megint édeset és így tovább. Őszintén csodálkozom, hogy nem fájt a hasam, annyi baromságot össze ettem…

Holnapra szülinapi buliba vagyunk hivatalosak és először megyünk úgy, hogy bebuszozunk, és G-nek nem kell majd vezetnie. Reggelig ki kell bírnunk a dajdajozást, mert az első vonat 4 körül indul Sopronból, a busz meg még később. Szóval napközben egy kis kerítésfestéssel rápihenünk. Remélem nem fog esni az eső, mert tegnap is és ma is ezt tette. Most egy kicsit befejezhetné mondjuk. Remélem azért nem leszek nagyon másnapos, mert akkor elég érdekes lesz vasárnap túrázni az erdőben és megmászni a Kilátót :D De azért biztosan koccintunk majd sokat-sokat barátnőm egészségére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr713214055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása