WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Dolgozó nő

2012.01.29. 11:14 WannabePG

Bizoony, tegnap valahogy sikerült szerepet cserélnünk G-vel, ugyanis én elmentem 6-ra dolgozni, ő meg délelőtt kitakarított, rendet rakott, és tortát sütött. Bizony, olyan zebra-túrótortát csinált, hogy ihajj-csuhajj. Nagyon kis ügyi az én drágám ;)

A meló jó volt, mindenki nagyon kedves volt velünk, merthogy rajtam kívül volt még egy diákcsajszi is. Jól elfáradtunk azért a 8. óra végére, puhányok vagyunk no. A lábam akkor kezdett csak igazán fájni, mikor levettem az acélbetétes munkás cipőt. Addig se volt 100-as de utána már úgy mentem szinte, mint aki betojt :D Az én uram komolyan mondom egy szuper pasi!!! Épp azon "szomorkodtam" magamban, hogy fogalmam sincs mikor jön buszom, és tuti nem lesz már férőhely, és még ott is ácsorogni kell és váává, erre kiérek a gyárból és ott állt az én hercegem, no nem a fehér lovon, hanem az ezüst Hondával :D Ennél jobb nem is lehetne, imáim meghallgattattak! SZERETEM!!!
Utána gyorsan beugrottunk a tacskóba, vettünk sajtot a pizzához, meg tejfölt, és én még egy mandarinlevet is mert úgy éreztem, menten vattát köpök. Hiába vannak ilyen permetező cuccosok a csarnokokban, azért hát fával dolgoznak és van por na. Szóval leittam magam a sárga földig :D
Itthon míg én lezuhanyoztam, ő begyúrta a pizzatésztát, majd közösen munkálkodtunk a feltéteken. Épp kész lettünk, mire megérkeztek a vendégeink, úgyhogy mire felinvitáltuk őket az emeltre a kis birodalmunkba, váltottunk pár szót, megkínáltuk őket üdítővel, aztán már kész is lett a szuperfinom graham pizza. Szóval maximális tisztelet az én kis drágámnak, mert nagyon ügyes háziasszony volt ;) Nem győztem dicsérni :)
Klassz kis este volt a barátokkal, de mivel korán kellett kelniük, így már 8 körül mentek is. No, hát elvagyunk ilyen öregesen is :D 10-kor már ágyban voltunk, akkorát alukáltunk, mint a ház :D Jól esett.
Aztán ma így már 8 előtt pár perccel ébren voltunk. G csinált nekem szuperfinom szalonnás rántottát. Adtunk az élvezeteknek, jó sok hagymával aahhh. Nagyon diétás igaz? :P
Az ebéd, legjobb tudomásom szerint husileves lesz, sült hús, a köretet nem tudom. De ha savanyúság van, akkor nekem már nyert ügyem van! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr293967740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása