WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Mozgalmas nap

2012.05.25. 19:28 WannabePG

dsc_0719_1337966841.png_968x648

Ma gyakorlatilag egész nap csak jöttünk-mentünk.

Voltunk Oberpullendorf-ba elhoztuk G kinti bankkártyáját, aztán beugrottunk 1-2 helyre. A vásárlás nálunk úgy szokott kinézni, hogy begyűjtök minden akciós újsit és kijegyzetelem, hogy mi hol lesz akciós, hol a legolcsóbb és akkor az alapján megyünk célirányosan mindig shoppingolni. Így kevesebb véletlenszerű dolog repül a kocsiba. Hehe :P

Ebédre halat grilleztem és salátaágyon meg jól tálaltam. Guszta volt és baromi fincsi is.

G már nem bírta ki és belekajált, mire sikerült lefotóznom. Na jóó bevallom, már én is beleettem, mert épp lemerült a telefonom és mire elbattyogtam a fényképezőért már... Na tudjátok hogy van ez :D

Délután csavarogtunk, elintéztünk még 1-2 dolgot itt Sopronban, aztán mikor hazajöttünk csináltam banánturmixot. Volt a CBA-ban leértékelve ilyen kis cuki mini banánok 200ft volt kilója. Jó érettek. Szerintem holnap reggelire is csinálok, mert nagyon fini volt. Jó édesek és egy kis vanília aromával megbolondítva, 1.5%-ös tejjel nem is olyan vészes. Az én turmixom 207 kcal volt csak pl. Na jó az tény, hogy a ch-ot megdobja a banán, de ma belefért a salis ebéd miatt. Szóval összességében jól zártam a napot ma is, még egy pirospont nékem! ;) 1278/152 lett a vége. Szóval ha esetleg nem bírnék magammal még akár egy pohár kakaó is belefér még később. De egyelőre nagyon jól elvagyok hálisten :) Ennek örömére lehet, hogy valami gerinctornába is belefogok. Vagy tanulok egy kicsit, mert azt ma még nem sikerült :$

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr434546404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása