Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Csavargyár

2010.11.18. 07:23 WannabePG

Nagyon régen volt már velem ilyen, hogy nem tudtam visszaaludni, miután G órája csörög reggel. Még akkor volt ez jellemzőbb, mikor nálunk laktunk és felkeltem neki hajnalban szendvicset gyártani.

  De ma újra így jártam, sőt! Már Háromnegyed 3-kor felébredtem és mivel éreztem, hogy ebből nem lesz visszaalvás, gondoltam kifárasztom magam/magunkat, ezért voltam olyan „gonosz”, hogy felébresztettem az uram. Történelmi pillanat: SIKERÜLT! :D Ami nála nagy szó, mert eddig akárhányszor próbálkoztam, vagy sértődés, vagy bealvás lett a vége. Egyik sem túl jó kimenetel. Reggeli torna kipipálva, de a kívánt hatást nem értem el, még mindig volt benne sok-sok energia. Kérdés, hogy honnan, mikor tegnap a lábamat is tövig jártam!? Bezzeg G pikk-pakk úgy visszaaludt, mint a szél. Én meg pislogtam a plafon felé hevesen. Aztán bedugtam a fülhallgatót és hangos terápiát hallgattam. Ez mindig hatásos szokott lenni ülve, állva, bárhogyan képes vagyok a nagy relaxálás közepette bealudni. Na, most az sem jött be. De legalább tudom már, nagyjából, hogy miről szól a gyakorlat közepe és vége! Mert az elejét már majdnem szó szerint ismerem, csak többiig nem jutok el általában. :D Mivel a relax sem jött be, ezért elkezdtem nyomogatni a telefont, mindent állítgattam rajta, meg nekiálltam egy angol nyelvű sport quizt töltögetni rajta. A lényege, hogy 10kérdés van, a cél, hogy mindre jól feleljen az ember 1 perc alatt. Nagy matekzseni lévén azt is kiszámítottam, hogy 10mp jut egy válaszra. Ezért jár az aranyérem. Na, maradjunk abban, hogy a bronzig eljutottam, aztán meguntam. :$ De biztosan visszatérek majd még a dologra! Ezután megint egy kis forgolódás következett, egészen 4:50-ig, amikor is csörgött az ébresztő. Én is felkeltem G-vel, becuccoltam a laptopot az ágyikóba, azóta innen kockulok. De én bizony biztosra megyek, könyvet is készítettem ide magam mellé, és ha még mindig nem merül le a Duracell, akkor lehet, hogy olvasgatok egy kicsit. Jó lenne alukálni még pár órácskát, mert így, hogy fogom bírni este a kondit?!

  Hogy meséljek egy kicsit a tegnapi napról is, hát az elég jól sikerült! G fél 4 körül ért haza, mert valami főnökségi road show féleség volt, ez Velux-éknál az, amikor jön a fű mufti és közli, hogy karácsonyi lóvé nuku, vagy kevesebb, meg elmondja, hogy áll a költségvetés, meg, hogy odahozta a céghez vezető beosztásba két liblingjét, meg ilyenek. Tudjátok, hogy van ez multiéknál… Szóval emiatt maradni kellett +1 órát, de nem baj, kapóra jött, mert egyik pénteken úgyis előbb eljött G, mert siettünk Pestre, szóval így egál. Még lesz egyszer egy szombat, államilag áthelyezett munkanapos muri, a 24.-e miatt, aztán idén elég már a bedolgozásból és túlórából. Mutyizik eleget így is! Mint, ahogy tegnap is tette. 4 körül találkoztunk Ferikével (volt szakközepes oszt. társ) a szőlőjükben, ahonnan elhoztuk a beépítésre szánt ajtót, aztán G kirakott engem a Vár. ker.-en, ő meg ment a dolgára. Innentől jött 4 óra szabadfoglalkozás és tempós gyaloglás, ugyanis baromira hideg volt! Én meg mellényben… Gyorsan vettem is magamnak egy sálat, mert hiába volt garbó rajtam, vékonynak bizonyult a nyakam köré jutó anyagmennyiség. Ohh de szépen fogalmaztam! :D Lényeg a lényeg, nagyon sokat sétáltam, már javában megy a karácsony előtti zsongás az utcákon. Fent vannak a csilli-villi kirakatdíszek sok helyen és már a közvilágításra is rákerültek a mindenféle égők és girlandok. Lassan ünnepi-pompát ölt Sopron is, nagyon szeretnék majd hóesésben, karácsonyi fények közepette sétálgatni az üzletek közt. Ez hangulatba hozna rendesen! Bár bevallom attól meg hülyét kapok, hogy október végén, november elején már ott kukucskáltak a Gazdaságos polcain a mindenféle csoki mikulások, és a rádióból dőlt a merry christmas válogatás cd. :D „Ez nekem tú máccs!” :D Nem beszélve róla, hogy mire oda kerül, a sor hatszor megromlik az a nyomorult csokimiku. Bár végül is az is kihívás, ha a kukackák hordják odébb a csomagot a gyereke elől, és aki elkapja, az ehet! :D na jó félre a tréfával, kezdjük átvenni megint az Amcsik balf*szságát, hogy már júniusban csitti-vittibe öltöznek a boltok…

  Amúgy nagyon ügyike voltam, nem költöttem sokat. Vettem egy sálat, meg egy hozzá illő sapkát, az egész megállt 1300.-ból, meg még egy ezresért egy bulizós felsőt is. Ez kellett, így a következő alkalomkor nem lesz, a már megint mit vegyek fel című kétségbeesett monológ! Ezen kívül pedig a D*ichmannban lőttem magamnak egy faja kis talpbetétet, haránt emelős, talptámaszos. Olcsóbb volt, mint a Sch*ll-é én meg spúr vagyok… Vagy inkább csóró? :D Meg még zsákmányoltam egy fekete textil-filcet is, nagyon jó kis cucc. Majd kreatívkodom. Farmernacik feldobása a cél, ez meg király, mert csak rajzolni kell, rámenni vasalóval és tádámmm! Majd mellékelek fotókat természetesen!

  Mindent összevetve jó kis nap volt a tegnapi, lejártam a lábamat tényleg, de jól esett. Ma pedig kondis nap, így a héten nagyon ügyes voltam, minden nap volt mozgás. Ezek után merjen valaki beszólni, hogy egész nap a gép előtt rohadok! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: szex egészség sopron karácsony szerelem kapcsolat séta életmód gyaloglás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr642456398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása