WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Bocsi, bocsi, bocsiii...

2010.03.06. 19:56 WannabePG

 Jelentem jól kialudtuk magunkat. Igaz én kicsit hülyén oldottam meg, hat órát aludtam, de kétszer három órás etapban. 10-kor fel kellett kelnem, mert rendetlenkedett odalenn a pokol. (Tegnap kicsit adtam a formámnak, Tequiláztunk ) Szóval gyorsan reggeliztem és utána már gond nélkül folytattam a csicsikát egészen délután háromig. Aztán ebéd, szendó gyártás, kis bújcsi és már menni is kellett G-nek dolgozni. 

 

Mai kajcim: 

Reggeli: 2 virsli, 2 tk mustár, 2 abonett ~ 406 kcal / 6,4 g CH 

Tízórai: Kakaó 2 dl tejciből 132 kcal / 22,8 g CH

(egybe volt a reggeli tízórai)

Ebéd: Húsleves ~ 223 kcal / 22 g CH

Uzsi: 2db túrógombóc ~ 250 kcal / 30 g CH

(ebéd uzsi is egybe volt :] )

Vacsi: Natúr cs.mell salival ~ 661 kcal / 15 g CH

 

Bevallom a salit kicsit elcámoltam...  Csak a felét kellett volna megennem, de erre már akkor jöttem rá, mikor lent volt. Annyira jól esett. Nagyon finom dolgok voltak benne. Káposzta, jégsali, póréhagyma, ubi, kis sajti. Ezt ettem az isteni finom csirkecicivel. Annyira imááádom, el lennék hetekig ilyen kaján. Bazi egészséges, magas a rosttartalma, na és alig van benne CH.

Talán jövőhéten már végre sikerül beállnom, hogy ne csússzak túl. Mert amikor a kcal nagyon oké akk a CH-al megyek picit fölé, most meg a CH szupcsi de a kcal csúszott kicsit feljebb. Bár még mindig a 2000es súlytartó határ alatt van. Ha belevesszük, hogy még tornázni is fogok mindjárt, akkor megintcsak nyugodt lelkiismerettel fekszem le.

Tetszik ez a fajta életmód. Ehetek mindent csak oda kell figyelnem és tádámm nem vok idegbeteg tőle és még finiket is eszem. Asszem rátaláltam az én csoda életmódváltásomra. VÉGRE! 

 

Nahh kisregény pipa, most pedig jöhet Rubint Réka Igényes Nők Edzésprogramjának talaj része. 20 perc kínhalál magyarul. De azért lenyomom, mert kell, nehogy már legyen egy nap, amikor nincs izomláz!

 

Viszont holnap vasárnap és jön a jól MEGÉRDEMELT pihenőnapom. Remélem szép idő lesz és el tudunk menni sétálni babykével. Hál' Isten szabadnapos lesz végre. Ugyan fél napot át fogja csicsizni, meg délután tesómnak is kell segíteni egy-két cuccot elhozni, de azért szakítunk időt egymásra is biztosan. 

 

Alig várom már a hétfőt is, mert akkor meg megyünk kondiba. Na meg vásárolni. Fizunap lesz remélhetőleg! 

 

Megvesszük anyósjelöltnek a takarítógépet, meg beugrunk a Sárkányba venni tusfürdőt meg egy-két piperebigyót, amit muszáj.

Ez a kis shopping körút lesz az én Nőnapi ajcsim. 

 

 

Torna után még benézek, elmondom, hogy milyen volt!

 

Puszik 

Szólj hozzá!

Címkék: egészség szerelem életmód diéta fogyás kalória szénhidrát aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr331814552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása