WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Na jó, mostmár tuti szar a mérleg...

2010.03.31. 08:32 WannabePG

Hétfőn ráálltam 111.
Ma ráállok 105,6.

Mensi ma reggel érkezett meg. Ki érti ezt???
Jó, persze aláírom, tegnap kimaradt az ebéd a fogdoki miatt, így elég jó kcal-al zártam, de hát nemtom. A reggeli 3 abonett, 2 virsli, 3 dl kakaó volt. Olyan 11 körül, a vacsi meg 6kor egy adag paradicsomos kápi. A mozgás megintcsak elmaradt, tegnapelőtt lusta voltam, tegnap meg kisebb gondom is nagyobb volt ennél. Cataflamot dobtam alvás előtt, mert hát fájt a fogam.

Elősztori: Múlthéten volt egy gyökérkezelésem, gyógyszeres próbatömést kaptam, minden happy VOLT. Tegnap mentem, hogy véglegesen megcsinálja a doki, kaptam egy érzéstelenítő szurit, kimentem a váróba, vissza, kérdi zsibbad-e az ajkam? Mondom nem az igazi, de kezdjük el, meglátjuk. Jó mondta, ha fáj, ad mégegyet. Na, mikor elkezdte reszelni, agyig hatoló fájdalom, jöhetett a kövi adag szuri. Azt is megkaptam kis várás, folyt.köv. utána is fájt, de már nem szóltam, nem volt annyira vészes, mintha kétszer ennyire lett volna, szóval nyikkanás nélkül megvolt, a végére már tényleg nem is fájt. Úgy látszik, nálam lassabban hat... Na mindegy szóval hazajöttem 6 körül már kiment az érzéstelenítő is, de már a vacsinál éreztem, lehet bajok lesznek. Estére már úgy fájt, h nem bírtam tovább vettem be gyogyót. Ki is ütött rendesen, aludtam, mint akit fejbevertek. Reggel viszont magamhoz képest korán, 7:30-kor ébredtem, hogy auuu fáááj. Na mindegy egyelőre nem tré ha nem koccan össze a fogam... Gyogyót még nem vettem be, amíg nem muszáj inkább nem. Bírom én kemény csaj vagyok!!!

Jó kis fogyókúra, mert lényegében alig nyitom a szám az álkapocsizomláz szerűség miatt (szuri helye mindig fáj...), kis falatokat préselek be és 1,5 óráig rágódom egy vajaskenyéren is. "Csoda" diéta 12ezerért/fog... A pénztárcám az tuti lefogy tőle. :P Holnap is kell mennem, akkor egy másik fogam lesz porondon, de szólni fogok, hogy vmi sztem nem stimmel. Max megnyugtat, h ez normális kezdeti érzékenység és majd elmúlik v ilyesmi. Azért parázok kicsit, mert sztem egy gyökérkezelt fognak az lenne a lényege h ne fájjon... De mivel nem vok fogorvos, csak találgatok holnapig míg meg nem kapom a körültekintő szakvéleményt :D

A másik amin leakadtam, hogy kíváncsisából ráhuppantam a mérlegre. Eredetileg csak heti egyszer nézNÉM, de mostanság ha elmegyek mellette fel-fel ugrálok rá. Na szal a lényeg, hogy nem nagyon értem mi ez a hullámvilág. Múltkor hétfőn 107, aztán hétfőn 110, aztán hétfőn 111, ma szerda (megjött) erre 105. Ennyire szórakozik velem a testem? Vagy ennyire rossz a mérleg??? Pedig nemrég cseréltem benne elemet... Ki érti ezt??? Jó, mondjuk tudom, örülnöm kéne... De most valahogy kedv mínusz 100 méterrel a breki feneke alatt... Az idő is randa, G is hiányzik, fogam is bosszant, szakdogát is írni kéne, takarítani is kéne... Soroljam? :D Tipikus annyi dolgom van, hogy inkább nem csinálok semmit. Khm-khm...

Szerintem eljött a reggeli ideje is, ami most egy Actimel lesz... Azon legalább nem kell rágódni.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta fogyás fogfájás fog fogorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr381883149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása