WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Vasárnap 112.5

2010.06.06. 11:21 WannabePG

  Alakul a molekula, magasfokú takonykórt leszámítva már egész jól kilábaltam ebből a szarságból. Talán ma már valami komolyabb mozgásformára is lesz energia, de ha esetleg mégsem menne végig, akkor sem leszek elkeseredve, ennyi pihi ilyenkor azt gondolom, hogy jár a beteg jánynak! :P

  Tegnap jó kis napunk volt, bár semmi extrára nem kell gondolni. Kint voltunk sokat a kertben, hálistennek megérkezett a vára várt nyár. Szóval kitakarítottuk az autót szépen, most csillog villog ám! ;) Lemostuk a kerti bútorokat is, hogy lehessen kint sütkérezni, ha az idő engedi, márpedig miért is ne tenné nem igaz? :) Este még belefért egy jó nagy séta is a faluban, szokásos növényhatározás kíséretében. :D Faiparos a lelkem, nem tehet róla... :P

  Ez a 0,1kg meg kapja be :D Még a hajam is többet nyom nála :):):):)

Mai kajci:

R: Tzatziki, 1 szelet diétás pirítós-kenyérrel, 1 Actimel
"T", ami háromnegyed 1kor történt...: Fogtam egy kis tálkát, beledobáltam 4-5 szem epret, egy negyed sárgadinnyét belekockáztam, meg egy kisebb banánt, és egy nektarint. Ezt jól nyakon öntöttem egy Actimellel. Fini! Ha ezek után vitamint túltengéstől nem gyógyulok meg rögtönazonnal, akkor... hmm..hm... SAJT! :D
E: Joghurtos zöldségleves lesz, tegnap már megfőztem, ma csak be kell habarni a jogival. Van benne s.répa, f.répa, borsó, karfiol, zöldbab, paradicsom, hagyma, fokhagyma. Nyamm-nyamm-nyamm! ;)

Közben megkukkoltam 4,5 kilónyira vagyok attól, hogy ne kórosan elhízott, "csak" elhízott legyek. Az már nagy haladás eü. szempontból is! Hajtunk rá, ezerrel!!!

Nos, az ebédből aztán vacsi lett, valamiért nem voltam jól délután pocak ügyileg. Hányinger féleséget éreztem ezért mindig tologattam az ebéd időpontját, hogy majd eszem, majd eszem, aztán már 6 óra volt, dobtam sms-t G-nek, mondta, hogy kb 7 körül hazaér, így gondoltam megvárom az estebéddel, a 7ből inkább negyed8 lett, de együtt ettünk. A levesem nagyon finomra sikerült annak ellenére, hogy csak úgy összedobáltam bele mindent, és nem is figyeltem, hogy mennyi ideig főztem. :D Életem első real zöldséglevese volt. ;) Még maradt egy korty a lábos alján, a holnapi ebédnek éppen megfelel.

A leves után még leküldtem egy szelet diétás kenyeret is és lopkodtam G kolbászából. :D:D:D Házi húsos :):):) Jó sok paradicsommal! Mmm, kezdem érezni az ízeket így nem is volt olyan rossz. Mivel evés közben jön meg az étvágy mindezt megfejeltem még egy nagymamától hozott zongorabillentyűvel is, na jó volt az 3 is :$ De annyira fini volt na!

Mozgás az nem volt, miután megmostam a hajam a zuhanytálcánál térdelve majd futottam le fel pár kört a lépcsőn úgy döntöttem nem való még ez nekem, majd ha már szelel rendesen az orrom.

Szólj hozzá!

Címkék: beteg séta életmód diéta fogyás

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr212060095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása