WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Végre

2010.07.06. 20:57 WannabePG

    Sikerült rávennem magam a tornára most este. Így nem volt túl nagy kánikula sem, de azért izzadtam bevallom. Rubint Réka - Add Önmagad I.-es dvd-jéről csináltam meg a talaj részt. Végig csináltam megállás nélküle, pedig hát kimaradt jó pár hét! Holnapra biztosan lesz majd izomláz! De nem baj, most nagyon jól érzem magam. Kár, hogy ez az érzés nem jut olyankor eszembe, mikor lusta disznó vagyok nekiállni tornázni... Csak elkezdeni nehéz, aztán közben is de főleg utána hatalmas jó érzés... Vissza fogok találni a helyes útra és mostmár nagyon következetes leszek!!! Ma nagyon ügyin ettem, 1264 kcal és 107 g CH-al zártam a napot. Vagyis kevesebbel mert az esti kakaóm háromnegyede még itt van az asztalon. :)

Szólj hozzá!

Címkék: életmód torna kalória szénhidrát erősítés aerobic

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr12134183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása