WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Megint jól eltűntem :$

2010.09.01. 12:07 WannabePG

  Na nem olyan sok időre, csak egy picit összesűrűsödtek a dolgok. Mostanság sok az intéznivaló a magánvállalkozás beindítása miatt és amiben tudok, segítek G-nek. Elvégre én itthon vagyok és más dolgom sincs. Ezen kívül szorgalmasan tanítgatom őt angolul, közben én is gyakorolgatok.

  Ma ismét hullám közeledik felém, ezért igyekszem meglovagolni. Ma nincs mese tényleg kipróbálom a Pilates dvd-met, majd elmesélem milyen volt. Remélem a derekam is partner lesz!

  Hétvégén barátoknál voltunk Agyagosszergényben. Vettek egy kis házikót, ami igencsak renoválásra szorul. Bográcsolással egybekötött munkálathegyek voltak. Megtanultam glettelni jelentem! ;) Sütöttem tortát is, mert volt egy szülinapos, nagyon ízlett mindenkinek. Állítólag isteni finom piskótát tudok csinálni. Jóóó tudni! Ráadásul édesítővel volt ám! ;) Vigyázni kell a többiek vonalaira is :D

  Ma délután ismét ügyintézés, irány az okmányiroda. Leadjuk a papírokat, meg én szeretnék venni egy-két kajáláshoz fűződő dolgot is. Van egy "diéta" amit inkább életmódnak neveznék, ami eléggé elnyerte a tetszésemet és nagyon egészségesnek is tűnik. A mediterrán diétáról van szó. Nem nagy változás a mostani számolgatásomhoz képest, csak talán kicsit gátat szab a mindent szabad csak mértékkel elvnek, mert a mértéknél sokszor elcsúszom... Úgyhogy kell egy kis szigor, aztán pedig visszavezetni a hétköznapokba az imádott mozgást is. Mert nagyon hiányzik ám!

A diétáról bővebben ITT olvashattok.

Legyen szép napotok!

Szólj hozzá!

Címkék: diéta fogyás mediterrán diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr52264083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása