Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

WBPG


★ K a t u s ★



Víz ~ 43,7%
Izom ~ 30,8%
Zsír ~ 40,5%

ღღღ


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


A győztesek soha nem adják fel. Akik feladják, sohasem győznek!


"Egy porszem világot jelent, s egy szál vadvirág az eget, fogd föl tenyeredben a végtelent, s egy percben élj évezredet."

Ez Az Amaz

2012.02.01. ~ 122 kg

- Nyak: 39 cm
- Kar: 50 cm
- Mell : 120 cm
- Alatt: 108 cm
- Derék: 107 cm
- Has: 128 cm
- Csípő: 131 cm
- Comb: 80 cm
- Vádli: 50 cm



2012.05.26. ~ 119.9 kg

Gyors bejelentkezés by Katus

2010.11.22. 22:54 WannabePG

Bizony most csak ennyire futja, amíg még G a zuhany alatt van. Előbb végeztem és kilógtam mellőle irka- firkálni egy kicsit, mert aztán közös elfoglaltságunk lesz. Nem volt elég a mai Réka torna, kell a teljes átmozgatás! :D

A hétvége baromi hamar eltelt megint sajnos, volt benne sok-sok-sok mászkálás és nagy kajálások is. Próbáltam kompenzálni, úgy, hogy a vacsorát kiiktattam egyszerűen. Ez beválni látszott, mivel 1 kilóval könnyebben tértem haza, mint ahogy elmentem. Úgyhogy most próbálom ezt itthon is tartani. Vettünk múltkor egy fehérje shake-et, csokis ízesítésűt, mondván, hogy kondis napokon ez majd jól fog jönni, hogy ne forduljak le a futópadról. :D Hmm, az íze hagy némi kívánni valót maga után azért azt el kell mondanom. De azért el fog fogyni, ma ez volt a vacsi. 2 dl vízben kell feloldani a cuccost.

Azért a hétvégén volt ajándékcserebere is, Nünér (nővérem) olíva bogyót kapott, mert azt nagyon imádja. Szerintem örült neki, mert rögtön neki is állt bőszen csipegetni és tegnap estére már szomorúan vonta le a végső konzekvenciát, hogy már csak 8db van. Pedig két üveggel kapott egy óriás verziót fokhagyma gerezddel töltve a másik a pritamin paprikás verzió volt. Jelezte is, hogy karácsonyra is ezt kér, csak egy kartonnal. :D De neki már megvettem az ajándékát, de ne mondjátok el neki, ha meg olvasod, akkor csukd be a szemed, mert úgysem mondom ám meg hogy ……-et vettem neked! :D:D:D Én névnapomra előlegbe kaptam két tusfürdőt, isteni az illata. (ezek szerint büdös vagyok XD), no meg energia italt, mert nagyon szeretem őket! Fini volt már el is fogyott még tegnap ;) Anyukétól pulzusmérő karórát kaptam, mert ezt kértem. A neten licitáltam rá, leírás ugyan nincsen hozzá, de nagyjából már sikerült rájönni mit, hogy kell, de amilyen szőke vagyok, ma elfelejtettem Rékázás közben felcsatolni így hitelesített mér eredmény még nincs. :(

Ma nem győztem updatelni magam a fórumokon és naplókban, ilyenkor, ha kimarad egy hétvégére, fél délelőttöt képes vagyok olvasgatással tölteni, hogy szintbe hozzam magam. Na, jó, lehet, hogy van egy egész délelőtt is, vagy még egy kicsi a délutánból. :D

Upsz, elkészült az uram, futok-sietek hozzá, még a mai kajáimat gyorsan idevésem:

R: 1 pizzás csiga, gyümölcs tea a la nature

E: csirkemell párizsi bundában, krumplipüré, 2-3 szem baconbe tekert aszalt szilva (G már rágta a fülem egy ideje, így ma csináltam neki. Nagyon fini lett ám!) ja és sok-sok csalamádé, mert imádom a savanyúságokat! ;)

V: Diétás csokis-shake, két kisebb kiwi, fél alma.

Mozgás: RR – INEP talaj. Meg a többi majd most jön! ;) :D:D:D

Szép álmokat mindenkinek! Pussz

Szólj hozzá!

Címkék: utazás szex egészség szerelem kapcsolat életmód diéta fogyás réka mozgás karóra rubint pulzusmérő

A bejegyzés trackback címe:

https://pgcica.blog.hu/api/trackback/id/tr362466807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása